| 2005 年 5 月 6 日 星期五 |
 | |
Happy Birthday to Winky |
 今日 Oral 俾人抽左出去讀書 ar~好彩係最易個段 ja!!
CHN Miss 鄺又叫我答問題 ar~~
ENG Miss Wong 心情好似好好甘 ar~冇鬧人 wor~
GEOG 都係好無聊,Miss Wong 著左件好怪既衫 ar!
Maths 都係好悶,成日都講三角形,悶爆!!!
放學之後,去左買野 ar!買完就番左屋企 la~
聽日去Condie 姐度補ENG ar~ Very happy ar!!!!!! ^o^
Today is Winky birthday ar~
Happy Birthday to you!!!
 The End
|
刊登時間︰ 2005-05-06 08:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 5 月 5 日 星期四 |
 | |
開心的一天 |
 今日 PTH 默書 ar~好彩合格 ja~
中史睇 VCD ar~悶爆!!
Maths 都 ok la~都唔係好悶....
電腦都係上網 la!
Eng 冇未 Miss Wong 叫過 ar~好開針!!!
Lunch 同 D 小學同學同埋董中 D 人食~
之後世史堂好悶 ar~好想 sleelp~
CHN Miss鄺 冇叫我答問題 wor~幾難得 ar!!!!!
放學又俾 Mummy 捉我去睇醫生 ar~~第 3 次 la~慘........
睇完之後~佢 buy 左好多零食比我~
話好番之後比我食 wor~ So 我要快 D 好番 ar~ The End
|
刊登時間︰ 2005-05-05 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 5 月 4 日 星期三 |
 | |
好橙 ar~ |
 Dear Diary
今日巧熱 ar~
Art 薯印要重做 ar~
L.E.好悶!好想 SLEEP AR~
Maths 都 ok la~
之後 I.S. 係度發夢!!唔理曾 sir ar!!
功課堂睇書啦~都係甘 la~
放學補習 ar`~比人鬧 ar~頂佢條仆街 ar~~
The End* The End
|
刊登時間︰ 2005-05-05 08:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 5 月 3 日 星期二 |
 | |
........ |
 Dear Diary
今日都 ok la~~係放假後第一日返學~好唔慣!一切都好似發夢~
上堂都 ok la~依然發夢~
中文今日默書 ar~錯左 3 個~
放左學去學野~學咩?唔知呢....
跟住番到屋企,開冷氣 sleep!巧梳乎噢!!
做功課 la~ 886
The end* The End
|
刊登時間︰ 2005-05-03 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|