| 2005 年 4 月 26 日 星期二 |
 | |
.... |
 今日 Music Lesson 好橙 ar!
becoz 今日我同 Natalie 唱歌 ar!頂~,病左 ar!! Deen 唱 ar......
English lesson,默書~都 ok 既~ Unseen 都唔係好 difficult~~
上上下, Sophia 俾 Miss WOng 捉左出去~唔知咩事 lei~~有問佢但冇 answer~
Science 好悶~曾 sir 又講無聊野 la~~
中文咪提 la!激氣~
啦啦隊都係練舞同練口號~重教左入場方式 =.- 操兵甘~
仲有人肉轉風車 ar!!勁唔齊 lar~
今日派左啦啦隊衫 lo~ 都唔靚既~
其他人話我地件社衫好靚 wor~ 唔覺 lar~~
嗚........聽日要 6:00 am 起身 ar........ =.=
The End
|
刊登時間︰ 2005-04-26 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 4 月 25 日 星期一 |
 | |
好 sleepy............... |
 Today 7:35 番到學校 lu~~
因為 H.E.要 7:45 番到去~~
Miss LAI 都痴痴地 ga~~係都要跟住佢做~煮到咪得 lor~麻鬼煩!!
今日關納德冇得煮ar~得番我一個做哂所有野~
但我一個做都快過所有人~之後 HIST 做報告....
P.E. 堂自己練野!掛住傾計 ~ ^o^!
啦啦隊 好 happy~但好倦 lar!!!
因為 today 只係不停練 4 隻舞~今日跳獎門人!真係好好笑 ga!!又換 leader lo~呢個好好人 ga~~
好 sleepy~重未病好 ar~~ The End
|
刊登時間︰ 2005-04-25 10:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 4 月 24 日 星期日 |
 | |
.... |
 今日一早起身玩電腦~
Afternoon 俾 Mummy 拉左我去睇醫生!
慘 la!!又要食藥~
Mummy 話去市中心 wor!
但我冇去到 ar~太 Z zZ zZ zZzZ la~~
之後做功課~重未做哂~
唔寫啦~要做 H.W.la~如果唔係~聽日又 bad mark la~
(p.s. Cherry and Jenny 你地要唔要個閃字標題 ar?要就 add me la~~
閃字標題 :
))
The End
|
刊登時間︰ 2005-04-24 07:19 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 4 月 23 日 星期六 |
 | |
........ |
 今日去左補習 o~~
好 hapi ar!! 李文軒補習個陣爆左個秘密 ar!!!實嚇死你!!
走個陣,係啟豐見到 Cherry!!
之後,去左燒烤場塭我ar 媽~
坐左一陣,開始有 D 頭痛............
番左屋企.........得番自己一個煲碟~~
同玩電腦~ 無食任何野 ar~Ar 媽佢地成 12:30 先 come back~
唔理甘多~Sleep!!!
The End
|
刊登時間︰ 2005-04-24 07:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|