| 2005 年 4 月 8 日 星期五 |
 | |
哎!! |
 今日中文 D 成語好 difficult ar!!
算 la~預左唔合格啦!
放學之後,同 Karzf,Tifanny 去左買拇指姑娘 la~
Tuesday 就去買埋點數 la~
重有地理,Maths,English,中史末考!
我有好強烈預感今次English唔合格~
就算唔係唔合格都會好差 la~
Because 我上堂唔聽書,補習又掛住傾!!死啦!!死啦!! 實死無生 la~~
I will be died la!!!!!!!
The End
|
刊登時間︰ 2005-04-08 12:41 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 4 月 6 日 星期三 |
 | |
好倦!!! |
 今日都 ok 開心 la~
數學堂個陣我係甘叫 March 做方太~
Sophia 就係甘話我同隔離班個 李 xx 咩 wo~
全日都叫我做李太! ( 緊係假 la~同我補習老師傻埋一分,痴痴呆呆坐埋一 齊!)p.s.我咩個個都唔係姓尼個 Ha ha....
科學堂好 happy ar~ 係甘傾計!
功課班係度問 Sophia 世史,佢20題先識得 2 題,睇下你聽日點算 !?
一番到屋企,即刻去左溫書~好倦 ar..........
聽日開始 test la~ 希 望上天保佑 la~
p.s. Sophia,你都快 D 溫書 la~唔好甘懶 la~ 打開本書望幾分鐘 la~Support you forever!!!! The End
|
刊登時間︰ 2005-04-06 10:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 4 月 4 日 星期一 |
 | |
今日要番學 la !!!! =.= |
 哎~今日要番學 LA~
番到classroom~見到好多賤人~
本身係出面同人傾得好開針既我~立刻無哂心機~
今日真係俾張 Sir 玩死 ar~佢上堂話我地Group 2 今堂都係上 DT.
但 Group 1 就話我地上 家政~佢地上 DT
甘未兩組一齊 GO DOWN LA~
張 sir 就叫左 group 1 D 人入去~無理到我地 wow~
曾 sir 見到就叫我地上番課室 la~
上到去又有人上緊堂~個老師叫我地上家事室~上到去又俾黎美琳煩 ar..........
跟住 afternoon 上 P.E. la~ Miss Lee 又話跳舞 wor~
哇!隻舞好倦 ga~我本身都病緊 ga~
放學之後又要飛的去 body check wor~倦到我死 la~
番到屋企~我阿姨家人又黎左 ar~但我唔理三七二十一~
即刻去左 shower + sleeping 1 hour ar~好梳乎噢! The End
|
刊登時間︰ 2005-04-04 10:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|