MusicPlaylist

2005 年 4 月 23 日  星期六  晴天
 我 ga info+日記   
現在幾點:2:08 pm
你的花名:Cafe~
你在哪裡住:屯門
你的生日:7月5日*
你的身高:165 cm''
最愛吃什麼: cheese cake
有戴隱形眼鏡嗎:無..
你家養過什麼:魚,龜~之前養過狗
星座:巨蟹座
有耳洞嗎:之前有
最想收到什麼禮物:我 love 既人既禮物
你喜歡你目前的生活嗎:no~]唔想係 H.K.
喝過酒嗎:緊係.....冇 la~
覺得自己花心嗎:小小
曾經出過車禍嗎:no~~
不喜歡吃的東西:好多
喜歡喝什麼:ApPlE gReEn TeA, lEmOn JuIcE,aPpLe JuIcE,mAnGo JuIcE
最喜歡的顏色:粉紅,紫,白,粉藍
最喜歡的數字:2,17
喜歡看哪一種電影類型:喜劇
最懷念的日子:小學 last day
最喜歡禮拜幾:五
喜歡春.夏.秋.冬哪一個季節:秋末初冬
喜歡的花:香&靚
喜歡的運動:無
喜歡的味:士多啤梨味,ApPlE ,gRaPe
喜歡的形狀:心形
怕什麼東西:爬蟲類
喜歡的電視台:翡翠
最討厭做的事:做功課同溫書
討厭別人做什麼:講大話...
以後想做什麼職業:好多
最想知道的是什麼:每個人心入面既野
你覺得自己十年後會在哪裡:H.K.
無聊的時候你大多做些什麼:聽歌
你住得距離最遠的一個朋友是誰:好多
最好的朋友是誰:Janny ,Winky,Sophia,Liza and Jenny Wu,
,喜歡什麼類型的異性:專1
拍過多少次拖:.....唔知牙!!
有人暗戀你嗎:唔知牙!
喜歡了人會怎樣:唔知
覺得同性戀如何呢:無 problem,但自己唔會
你認為你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:當然掛!
你的另一半硬要幫你出看電影的費用時,你會點:梗係好!
通常幾點睡覺:11:30!
現在心裡最想見的人是誰:我未來Boy Friend!
你的口頭禪:頂!!!!
想幾歲結婚:唔知牙!
今天心情好嗎:好!

The End
刊登時間︰  2005-04-23 02:21 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 22 日  星期五  晴天
 好 hapi o! 開心  

今日好 hapi oo~

因為今日成日都好似 no need 上堂!!

Oral Miss Lo 無返,去左 language room 上堂睇 movie!!狂同 Winky,Jenny,Cherry 傾計!

但唔知點解 Sophia唔肯坐過黎,係都要 同 boys sit together!唔通.........

Chin 就背書同對書,抽中我! 好彩溫過下.....勉強過關~~

Eng 就 only 做 Listening! Miss Wong 依然係甘煩!!!!!

Geog Miss Wong 講埋 D 野無聊野.......無上一樣~ >.<

Maths 都係做改正!無聊......

放學 la!!!!!( 你就想!!!)

啦啦隊 ar!! 終於識跳派對機器同半斤八兩 la!!! ^o^

今日教 SA 嬌既你最紅~ 呢首歌換左新 leader~~勁唔 Nike 佢!!!!成日都話`唔係甘呀!!!!!!~

阿 Maggie 姐姐話Moday會跳獎門人 wor! 唔知係點呢!!!!!

 

The End
刊登時間︰  2005-04-22 10:14 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 21 日  星期四  晴天
 日記+自我調查 開心  

今日都 ok la!!普普通通~

電腦堂都係 noone 理阿 sir! Ka Ka!!

世史 Miss Yi 問書 ar!幾驚驚 ar.......好彩無抽到我~

中文作詩~作得好差!

今日好多 h.w. ar!!!做住先! 886~

自我調查
23)想過的人:5 g 呢???
24)與你談電話的人:Sophia,Winky law

 25)見過的人:fd
26)和你有一個很認真的對話的:媽咪 ^.^

27)把你弄哭的人:好多 wor!

 28)把你逗笑的人:,成日都有
29)感到厭悶的人:
 有.... don` tell u
30)執著的人:
 no~
31)愛過的人:唔 g 尼?
----------------------------
Who can:誰能

32)把你弄哭: 好少事都得
!!
34)是你的真正朋友:Liza,Jenny Wu,Carrie,Harry,Jojo

 35)誰最不可思議: 5 g…”
36)最煩的: 好多...
37)誰最像你: 
…5 g…”
----------------------------

Now:現在

38)最喜歡的歌:老鼠愛大米(Eng/PTH/中文)

 39)最喜歡的字:sweet,,,|ove,,,miss,,,HAPPY,,,smile
40)最想去的地方:japan!!法國
,韓國
41)你思想開放嗎:
 邊種先

 42)喜歡下雨還是晴天:下雨耶!!!!*
43)喜歡冬天還是夏天:4季中一定是冬天的了
!!!!!!!!
44)愛或恨:
|ove!!!!!
45)一個不能忘記的時候:小學 last day 個日,同埋 Miss Chong 入院個 day!!!!

46)未來會做什麼工作:
 開舖頭 =.=
47)想生孩子嗎: li keBB but 唔 會....痛痛 ma!!!
48)貓或狗:2樣都驚
ga bor..
49)杯子半空或是半滿  半滿 

 50)芥末或茄汁: 茄汁
51)硬皮書或軟皮書: 軟皮書
..~!
52)報紙或雜誌:雜誌
!!!
53)涼鞋或球鞋: 球鞋

54)想或做:想開心,想回到小學時

55)紅色的車或白色的車: 白色的
..
56)貧窮而快樂或富有而不快樂:
 貧窮而快樂~人生最緊要 happy ma!

 57)唱歌或跳舞:sining
58)擁抱或親吻:兩樣都未 try

59)長袖或短袖:短袖
!!
60)快樂或悲傷:
 happy!

 61)金色或啡色:金色

 62)咖啡或雪糕: 梗係揀雪糕la!!
63)洗頭水或護髮素:2樣都用
~!
64)枕頭一個或兩個:1

65)認真或詼諧:詼諧

 66)飲全脂奶或脫脂奶:of coz 脫脂la....
67)簡單或複雜:簡單

68)天使或魔鬼:
 angel
69)國語歌或廣東歌:2都 like
70)黑白相或彩色相:colour

71)日出或日落: 日出
..
72)M&M或彩虹糖:2樣都
like~~
73)流行曲或搖滾樂:流行曲

 74)遲睡或早起: 遲睡+ 早起
75)電視或收音機:
 兩樣都有
76)你覺得自己最差是什麼: …5 g le…><”
77)蘋果或橙:2樣都中
2 ge.
78)熱或凍: 
!!
79)日記或週記: 日記

80)太陽或月亮:
 moon
81)曲棍球或欖球:52
82)左或右: 好多都係右
,,
83)十個熟人定一個摯友:一個摯友

84)電腦或手機:2樣都like!!>v<

----------------------------
鐘意既異性:

85)可愛或性感:可愛

86)嘴唇或眼角:5
..
87)矮小或高大: 一定要高過
ga
88)肥或瘦:no mind

89)甜蜜或關懷:關懷

 90)浪漫或由其自然發展:自然發展
91)理性或感性:理性

92)有錢定靚仔:是但 la.........

93)溫柔定惡死: 梗係溫柔
la!!>u<
94)鐘意你定愛你: 有分別 ma?

 95)眼大定眼細:no mind

 96)關心定激心: 梗係關心la**
97)帶眼鏡定5帶眼鏡: no mind

98)開心定憂愁:
 happy la!!
99)要大男人ma: 一定唔得*
100)點樣ge男友:5 g ar!

The End
刊登時間︰  2005-04-21 06:14 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 20 日  星期三  晴天
 好 hapi o! 愉快  

今日好 hapi ar.......

堂堂都好開心 ar~

啦啦隊個陣...都 ok 既~但........又搞亂 D 方向同左右~

今日都係跳番 Joey 隻派對機器未教個 D~

之後就教半斤八兩~隻舞好好笑 ga~笑到我死死下!最好笑係 D 男仔一跳就跳到癲哂~唔肯停 ar~

跟住個 3 個 leaders 就話俾我地聽佢地叫咩名!一個叫阿就,一個叫阿 Yan,另一個叫 Maggie!

今日跳到好倦 ar! 好彩無咩功課 ja!

The End
刊登時間︰  2005-04-20 07:29 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 4 月 19 日  星期二  晴天
 我今日好百痴 o~~ 開心  

今日幾 happy ar!

但......... Music lesson 個陣....個八婆 Miss Man 叫我地出去表演 la.......我地咪話未 ready la...

講完就即刻打鐘 wor...Miss MAN 話講個陣未打 鐘 WOR~ so 要扣 5 分......哼!! 遲 DD 都唔俾! 頂!

I.S. 勁好笑 law~ Becoz 曾 sir 叫我地過濾 D  沙水........之後有人 drink 左 oo~ Ha...ha~

放學練啦啦隊 wor! 隻舞都 ok 難.....我成日轉錯方向 ar! 幾好笑 ar.....人地轉左,我就轉左右~ 人地轉右,我就轉左

我地今日練左 Joey 隻派對機器 ar~ 唔錯唔錯!

P.s. 如果你係 Red House....而又想要首歌 mp3~就 add 我 la..

Icq: 314372269

The End
刊登時間︰  2005-04-19 08:28 PM      [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



cathine1317
暱稱: *●|!tung…*"'
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偷拍
旅行 day 2 (澳門)
旅行 (中山、珠海)
8/9 小綜接機
8/3 小綜 - 米奇好友運...
文章分類
全部 (305)
2004~2005 F.1 (129)
2005~2006 F.2 (82)
2006~2007 F.3 (8)
2007~2008 F.4 (50)
未分類 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Twins CCT
小江的鄰居
元暢飛夢裡討論區
百度惡作劇之吻吧
百度暢晨吧
直樹&湘琴*愛的小窩...
就愛隨寫惡作劇:Xuit...