| 2005 年 6 月 24 日 星期五 |
 | |
阿邊個邊個 ar... |
 今日紅雨 wor~

搞錯 ar~平時大到死又唔掛 wor~
亦都因為甘,阿媽唔比我同 winky過市中.
又話咩一間有人黎 wor~
剩係比我同 winky 落樓下個 d 商場 law~
好開心 ar...我地兩個行到邊食到邊....
最好味就係支牛奶雪條 law~
今日 winky 好靚 ar...長頭髮 ar
行行下, lily 打黎 wor~
話同左阿邊個講阿 winky 同阿邊個邊個行緊街 wor~
兩個仲好鬼 sweet wor~超爆笑 ar..
跟住阿邊個邊個打比 winky wor~打黎又唔出聲,cut 線 wor~
甘我咪打番比佢 law...問佢係未打過俾 647x xxxx law(winky 電話)
佢又話係,又話咩打錯 wor~
超爆笑 wor~Wa~估唔到阿邊個邊個平時傻下傻下,把聲甘鬼大過 ga~
之後去左飲茶 law~
番到屋企,勁聽 twins 隻 救生圈同紅睡星.
其他未聽 ar.聽日買左先聽.廢事冇心機聽.,ma
The End
|
刊登時間︰ 2005-06-24 09:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 6 月 23 日 星期四 |
 | |
勁無聊 law~ |
 今日勁無聊 law~
落雨,又唔想落街 wor~
本來諗住約 winky 去市中...
但佢好似要手球 ar~
so,冇打俾佢約佢 law~
我整親隻手指 ar....整到塊指甲變到好恐佈 ar~要用 D 紗布包住佢~
好麻煩 ar~又唔濕得水 wor~
好彩呢幾日唔使番學 ja~唔使俾你地見到 ^o^
成日都係部腦到...
狂聽 Yumiko 隻 yumiko's Space 同埋整日記 law~
係咪多左好多野呢!呵呵~
我幾鐘意 yumiko 隻失傘,個 feel 幾 special~
好想睇早熟 ar....又未有 time 去買 wor~
Jenny 同 March 都話幾好睇...
so 都幾有興趣 ar......
 The End
|
刊登時間︰ 2005-06-23 03:18 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 6 月 22 日 星期三 |
 | |
考晒 la |
 今日成日都好大雨 ar∼
考 computer 同 L.E AR∼
兩科都唔係好難者∼
好啦∼終於考晒 la ...
可以脫難 la∼
跟住連續四日都放假...
好 hapi ar∼我會狂玩架..ha ha The End
|
刊登時間︰ 2005-06-22 12:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 6 月 21 日 星期二 |
 | |
大結局 la~ |
 今日考中文同 PTH law~
都 ok la~
希望會 pass la~
考埋聽日就考完 la~
秀才遇著兵大結局 la~
咪冇得睇拾義妹同水東樓 law~
甘咪好悶.......>.<
The End
|
刊登時間︰ 2005-06-22 01:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|