| 2005 年 6 月 8 日 星期三 |
 | |
........ |
 今日終於寫得番日記 la~
Art.....Miss Tsui 又講理 D 所謂既道理 la~
生教,講酒 wor~
哎! 我平生不喝半滴洒 ga~關我鬼事咩..... =.=
Maths 計數~ 全部失曬億 la~
I.S. 又講埋 D 咩粒子 wor~
同 Winky 勁講獅子狗~ haha~
放學之後做 D.T.~
Thank you 雞紮 同 蕭 叔 ar~
幫我鋸野!!!
The End
|
刊登時間︰ 2005-06-08 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 6 月 7 日 星期二 |
 | |
見到豬豬 ar~ |
 今日 番學見到豬豬 ar~ 佢好似好精神 wor!!
早會好曬 ar~ 又耐 WOR~
中史默書 ar~
Music 都 係甘 la~
ENG 考 Oral ~
I.S. 傾計 LAW~
地理好悶 AR~
中文口試到我 LA~
都唔知講左 D 咩 tim~ HAha~ The End
|
刊登時間︰ 2005-06-08 09:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 6 月 6 日 星期一 |
 | |
點算 ar! |
 今日心情靚靚 AR~
唔知點解呢~ hA..HA........
H.E.整涼粉 AR~
Hist 小測~ 點算 ar! 唔識 ar~嗚..........嗚........
中文考口試,未到我 ar~
Eng 考 oral~都未到~ 但聽日第一個 =.=
P.E. 班籃 AR~ 10:8 我地班輸........
The End
|
刊登時間︰ 2005-06-06 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 6 月 2 日 星期四 |
 | |
Ah.......... |
 今日 PTH 考口試 AR~
唔識 AR............
Lunch , 去左阿姨屋企食 sushi! Yummy !!
中文問成語.....
Wa!! Jojo 好勁架原來........
夜晚,又去阿姨屋企食 pizza~
哎!!!!! 一日兩餐都係個度搞掂.......... The End
|
刊登時間︰ 2005-06-03 06:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 6 月 1 日 星期三 |
 | |
Winky 好慘 ar!!! |
 今日係 1/6 ar!
係我細佬+ 一個小學同學 + 雞婆生日 wor~
今日 winky 慘慘 ar~~
比人畫花左條裙 ar~
唔知係咪個 3 條賤人做呢?
Lunch,同 Jenny,Winky, Carmen,Kathy,陳巧欣,Rainbow 出去食!
好好笑 ar! 勁講某條友壞話......
夜晚 , 同好多 Mummy D friend 去酒樓食飯....
成 11:00 先返屋企.....
Z Z zz z Z ZZ ........ The End
|
刊登時間︰ 2005-06-03 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|