| 2005 年 9 月 11 日 星期日 |
 | |
行街街.... |
 今日去左阿麻度食飯 oo!
去左青衣城行左陣...大家樂有人打交 ar!
然後去買月餅!!
上到去同 QQ 佢地食桃哈多 ar!
好甜!!朱古力味...但又好好味 bor! Hee hee
成 8:00 先飯...9:30先走人
番到黎即刻溫書lu!
The End
|
刊登時間︰ 2005-09-12 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 9 月 10 日 星期六 |
 | |
唔係補習既補習 |
 今日補習個陣笑到我肚痛呀!
之前個廖庭軒用部電話影我地啦!
然後又用部電話整埋怪聲出黎 bor..
就不停係度笑 la~
跟住又停左 la...冇啦啦個李文軒同廖庭軒又笑 wor!
笑到又難聽 wor!又流眼水 wor~
搞到我又笑``豬豬又笑
如是者...你笑我笑~笑足 2 個鐘!!
搞到我牙痛呀! The End
|
刊登時間︰ 2005-09-12 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 9 月 8 日 星期四 |
 | |
笑死我!!! |
 今日之前個幾堂都冇咩呀!!
I.S. 堂,傷心事,唔講啦
我要我日記每日都精彩繽紛架!
數學堂後面個兩條百痴仔係度唱歌 WOR!
又將我舊 RUBBER 整番好(佢地之前整爛左...)
係度扮練金術師,個智障森又唱咩''若被傷害夠,就用一對手.....''
又唱咩家燕媽媽同 Mr Mi,自欺欺人
又唱''少林功夫首歌'' wor
笑到我同 winky 肚痛,笑足半個鐘
跟住呀 sir 又啤住我地 la...但係我地又忍唔到 bor!
然後 winky 鬧佢地, D 人又望住佢 WOR!
比 d 好好笑既相大家睇!! Sa 著韓服好靚 ar!

佢本野<<<<<

 The End
|
刊登時間︰ 2005-09-08 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 9 月 6 日 星期二 |
 | |
9 月 6.... |
 今日 P.E. 度高磅重.....
mUSIC 就分組.....哎
跟住 geog 唔識,要企 AR!!!
小息去左塭 Miss Wong,佢承認自己咩左
數學,難得我留心上堂
呢個阿 sir 幾好架
中史! Wa! 我好留心呀~因為佢成日叫人答野
LFED 個 Mrs Wong 好煩
一半中又一半英,又話要學英文 ar!!!!
今日總括黎講
 The End
|
刊登時間︰ 2005-09-06 08:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 9 月 5 日 星期一 |
 | |
好唔 like 某人 |
 今日第一堂係 I.S .
新阿 SIR 教,成個曾 SIR 2 世,成日講 d 廢話
落去個陣,見到 mISS wONG AR!我同 Tifanny 見到佢好似大肚
但 winky 唔信我地 bor!跟住陪佢上 library 交表個陣!
我地終於見到啦...Miss Wong 個肚都好圓好凸 bor!!
唔知幾時生呢?
中文堂對暑期作業,10 題錯 6 題!
哎! 算啦,我都冇心機做 gai!=.=
英文默書 ar!得 75 分...唔識呀!!!!
跟住中史,Miss Fung 把聲同普通話唔同!好好多....
佢同我地溫番 d 中史,唔記得 la!
ENGO 個陣,某某人好煩 law!成日答問題
放學同 winky 去塭 Miss Wong la!佢話 winky 高左 ar!!!!^ ^
跟住我地同呀 ka 去買書,買唔到呀佢..
跟住行下啦,去左買沙冰,泡泡龍 ar<<<<好味好多
跟住番屋企,買左西餅呀!!件士多啤梨好好味呀!!! The End
|
刊登時間︰ 2005-09-05 06:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|