MusicPlaylist

2005 年 12 月 8 日  星期四  晴天
 ..........   

今日上網投票,頒獎禮個 d''

聽番今年 d 歌,好鐘意呢 2 首呀

 

慘得過我

歌手:關心妍 | 作曲:方樹樑
填詞:林夕 | 編曲:方樹樑@好人有限

逐個朋友在繾綣 再逐個失戀
又笑又喊就似三國時混亂
唯獨我 上天肯顧存
身心畢竟總算 沒試過有傷損

*誰有預我 歡樂過 慘烈過
 葬身於愛河 慘得過我從來
 想試試為愛落淚而 不可
 其實值得可惜或恭賀

 從來沒有相戀 怎會明瞭愛過的痛
 無伴侶 怎能明白愛 要有衝動
 不計代價都想要懂 離別後怎寬容
 而痛苦感覺又分幾種

 沒有失戀怎去盡情放肆失控
 曾被愛過 才明淚太過有功用
 慘不過 連悲傷也不太懂
 感情兩字有幾重
 大概就像天空 那樣重*

為愛難過的好友 想與你分憂
無奈你不需要幼稚生幫手
多想有第三者報仇
我要學會戀愛 才了解怎麼分手

REPEAT*

沒有失戀怎去盡情放肆失控
曾被愛過 才明淚太過有功用
慘不過 連憂鬱也沒法擋
在情場上無伴侶
大概這樣孤單 也是痛

 

 

  • 點解問點解
  •  

    歌手:吳日言 | 作曲:Eric Kwok
    填詞:Paul Wan | 編曲:Eric Kwok

    *還是要知 還是要知 全部意思
     怎叫輸 怎會輸 怎算怕輸
     無辦法醫 無辦法止 全部痛瘀
     似毒刺 傷了手指 傷勢很怪異

     我 受創受創 像折斷翅膀
     我 下降下降 像半空跌盪
     我 埋葬埋葬 在愛的寄望
     我迷惘 你或者可以分析我慘況*

    #點解選擇不愛我
     我要問點解不珍惜我
     我要問你這份愛這份愛會是轉移別個

     點解轟烈的愛過
     到最後點解都出差錯
     你最怕我尋求點解
     你說過 點解戀愛要理點解
     你說過 不想傷我(點解迫我)#

    REPEAT*##

  • The End
    刊登時間︰  2005-12-09 08:38 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    2005 年 12 月 6 日  星期二  陰天
     巧凍呀   開心  

    今日巧凍呀  ng想番學 tim '' hee hee~!

    同飛飛,菜心芝一齊番學!!我地都著左好多33333333''

    唔使早會呀!~巧正 bor``去左更衣室....

    上到去問李嫣廷抄番我地 Group 既野''九層塔煎蛋''

    佢話即係香草...唔 G 呢....

    P.E. 體適能....OK la'' 不過有 d 人真係好 9 law''

    聽人講架 jar!∼不過我諗都係架啦...唔係邊有可能 gun 快 = =

    音樂個 mISS mAn 又抽中我''>.<

    阿姐''我音樂白痴黎架...

    地理好快教哂''gd''小息去 lIbRaRy''

    Yeah~~佢終於比我地辭職啦''巧開心呢

    數學...傾計!!抄世史筆記!!

    Lunch 我地發現陳迪康同阿 sir 報串!~搞錯呀...

    中史講書同做作業...生教睇電視

    D 人好 KAI''跟住做工作紙 lar'

    放學去種風信子''個種子好靚''紫色架....

    今晚叫我老豆幫我整 Visual Art''呵呵

    My XangA:

    www.xanga.com/cathine_cafe_1740 

     

    The End
    刊登時間︰  2005-12-06 10:33 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    2005 年 12 月 5 日  星期一  晴天
     >.< 驚訝  

    今日我有好多野要寫架''

    但今日好凍 lar....所以而家要 ZzZzZzZz LA''

    聽日寫啦...我一定會架!!我要鬧下人

    下面張貼紙相係我同 WINKY 今日影架...尤於冇 SCANER....呢張係 copy from Winky's Diary~!Thx

     

    The End
    刊登時間︰  2005-12-05 11:02 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    2005 年 12 月 3 日  星期六  晴天
     Yeah.... 滿足  

    9 點幾番左學校補習...個塵敵骯而家 好X 煩

    唔比人傾計架''成日行過黎都 唔G 做咩

    跟住我地 '' 握 '' Miss 話要補習....話要早走

    番屋企....去 Condie 姐度補習!~

    今日做左 ok 多 Paper!~好多都係 MC

    補完出左去尖沙咀...睇左陣燈飾!~

     好KAI lar~!又唔係靚 bor...

    跟住個老豆又話去咩星光大道

    低能架''個度又多阿喱

    D 阿喱真係好 X 煩''好似見到世紀大建築 o甘...

    最終冇入到去...去左 New World Center 個超級商場

    買左好多日本野食....但我覺得只係 ok 好味者

    諗住去 MUJI....點知執左

    Disney 間餐廳又執埋....

    跟住阿媽塭埋佢 d friend 去酒店食 buffect

    我同我表妹狂幫 d 人拎野>>傻左

    跟住番屋企 lar''

    The End
    刊登時間︰  2005-12-04 08:53 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

    2005 年 12 月 1 日  星期四  晴天
     [ 此日誌受密碼保護 ]   

    請輸入瀏覽密碼:  
    The End
    刊登時間︰  2005-12-04 09:04 PM    



    cathine1317
    暱稱: *●|!tung…*"'
    性別: 女
    國家: 香港
    地區: 屯門區
    « June 2026 »
    SMTWTFS
    123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930
    最新文章
    偷拍
    旅行 day 2 (澳門)
    旅行 (中山、珠海)
    8/9 小綜接機
    8/3 小綜 - 米奇好友運...
    文章分類
    全部 (305)
    2004~2005 F.1 (129)
    2005~2006 F.2 (82)
    2006~2007 F.3 (8)
    2007~2008 F.4 (50)
    未分類 (36)
    訪客留言
    最近三個月尚無任何留言
    最近訪客
    最近沒有訪客
    網站連結
    Twins CCT
    小江的鄰居
    元暢飛夢裡討論區
    百度惡作劇之吻吧
    百度暢晨吧
    直樹&湘琴*愛的小窩...
    就愛隨寫惡作劇:Xuit...