| 2005 年 11 月 23 日 星期三 |
 | |
A bad day is yet to come'' >.< |
 今日唔錯 bor''早讀冇睇
英文默 vocab..ok la!~~跟住又聽 miss lam 講廢話
art 同肥波上去影印,佢搞到部機 jam 紙,印唔到
番到 art room 過左去同飛飛,菜心芝,winky 坐''傾計!!
科學做實驗,飛飛勁串鄧雅榕,,佢勁冇隱
歷史勁悶,幾想 sleep ar!~
月會勤社好廢呀,咩都唔識
中文作文....好快作完啦''
聽日家長日.......一個字''死''
The End
|
刊登時間︰ 2005-11-23 08:32 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 11 月 21 日 星期一 |
 | |
心情勁好 |
 今日心情勁好呀''<<<我都唔 G 點解架
王晶今日冇番,,第 1 堂 Miss Wong 代堂
佢比左段動畫比我地睇.....好好笑架
第 2 堂賓尼兔代,飛飛,蕃薯同菜心芝勁串佢
隻賓尼兔又扮哂野 bor...
中文堂勁舉手,,我同 winky 話要爭飛飛生意''所以勁舉
英文好悶,今日默 d vocab 好難呀,個 meet 我聽到佢話 need
中史好好笑呀!~~ Miss 馮越黎越搞笑
但上佢堂一定要勁留心,,廢事比佢叫我答問題
oral 狂傾計,,我同 winky 好似個傻婆''
係度玩咩兩文四語.....勁講中,英,日同普通話
個死人 elephant 又叫我讀野啦( = =)冇奈]
放左學去補習,,去 Sasa 買襪頭膠水,再陪 winky 買野飲
交完學生証,就睇 d poster'';見到呀 sir
大家可以去遵理睇一張橙色叫理科最強既,,有個人叫 Albert Lam
就可以睇到佢個 kai 樣架啦.....
補完去食燒賣,再同 winky 兩份食 Shake Shake
好好味呀''番到屋企睇電視
p.s. 聽日係 sa's birthday 呀!!!好開心呢!''Happy Birthday~

 The End
|
刊登時間︰ 2005-11-21 08:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2005 年 11 月 18 日 星期五 |
 | |
好似病病地 |
 今日幾倦下....好似病病地
但我一定要撐落去架!!為左個勉學欄<<<我係唔可以病架
今日早讀好悶呀...早會做咩電子訊息比賽,,作左句好 kai 架野
數學劉 sir 黎睇我地上堂,搞到我同 winky 要扮乖'
跟住劉 sir 自己都訓著,佢一走``成班都癲哂
小息係出面見到修哥,,咩呀??我地幾時有唔理你呀?? = =(冇奈)
中文悶到我想死!~~
英文好好笑呀!個死人林正禮比 miss lam 聽到講中文
又唔抵得人地 bor...人地一講野,,就同黎浩南大聲講'' Chinese''
搞到我唔敢講野,,佢地係度話咩呀 sa 引我講野
我冇中計...一句野都冇講
放學整勉學欄....有好多人係度呀
偉哥,Matilda,winky,Jojo,Yan,菜心芝,飛飛,肥波
仲有其他班 d 人唔知做咩入左黎...又幫手
多謝哂你地呀''Thank You all of you!
聽日幾忙下呀
9:30-12:30 番學校補習
1:30-2:30 整勉學欄'
2:30 -4:30 補英文
4:30 - 6:30 整勉學欄' The End
|
刊登時間︰ 2005-11-18 08:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|