MusicPlaylist

2008 年 2 月 26 日  星期二  晴天
 SONGS!!!!!!! 愉快  

hey,呢排鍾意左睇 High School Musical 同聽入面d歌''

真係好好睇呀~ 1 同 2 都係...

特別係當你睇埋 d 舞步 + d 歌個陣~

真係超正的!!!

特別推介以下幾首:

1.Gotta Go My Own Way

2.When There Was Me and You

3.We're All In This Together

4.You are the music in me

5.All For One

6. Breaking Free

7.What Ive Been Looking For

8.everyday

其實呢度只係其中架幾首''

因為其實首首都好好聽 ar!!

另外呢,,係我上網搵 HSM 架資料做 SBA 個陣...

禁禁下竟然俾我見到 HSM 架男女主角係現實拍拖架相''

基於八卦....我就走去搵男女主角架野

原來男架叫 Zac ;女架叫 Vanessa.....

搵搵下就去左聽 Vanessa 隻碟

有幾隻都幾好聽:

1. Say OK

2.never underestimate a girl (背景音樂)

3.Whatever will be

今個禮拜亦都聽左好多好好聽架歌

不過有 d 都好舊下!

1.張柏芝 - 任何天氣

2.賈曉晨 - 最愛的愛 (任何天氣國語版)

3.郭采潔-誠實地想你

4.女生宿舍 - 換個話題

5.薛凱琪 - 愛麗絲的第一次

The End
刊登時間︰  2008-02-26 11:19 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 9 日  星期六  晴天
 年初三 愉快  

今天很遲オ起床....

點知~係我半夢半醒之間''

聽到電視播緊勁歌總選

即刻彈起身睇電視~!

落街食完野媽咪打俾微姨搵街去...

終於買左個隻士多啤梨冬甩餅食~!

真係好好味....最難得係成家人都話好食! xd

番屋企執野上蛇口~!

塔車去深圳灣口岸'' 架車入面係紫色的!! 好鬼死靚....

過完大陸關口個邊~阿媽一度行一度派利是俾婷婷琳琳

突然!!! 有條友追出黎~!

我阿媽話 '' 下~唔係唔俾派利是阿 ma?''

原來係婷婷過關個陣....張卡碌得唔好....要碌多次!!

去到就塔車去書城.....一大楝商場全部都係賣書的~~! 好正!!

仲有好多好多大陸架正版碟賣!~ 都要成  50-70 人民幣架~

有雙面飛輪海、桐話妍語、Jay 個演唱會架引進版

但都係冇買~~ 因為唔知係咪會犯法

細佬佢地買左魔術啤牌....有人教埋你玩... RMB 40

行完就去左一間酒樓食飯~都幾靚同幾好味架 WOW~!

食完都成 8 點 la....周圍行下....見到 d 人係空地放煙花~!

之後行左半粒鐘去沃爾瑪....買零食同牛奶~!

d 野食真係平香港好多架!

去完就番黎香港... 11 點幾番到屋企

p.s.蛇口同其他大陸架地方真係超唔同...

     個度架人唔多而且都幾有公德心

     個環境一 d 都唔逼仲好乾淨 tim~

     係一個唔錯架行街地方

 

The End
刊登時間︰  2008-02-10 02:36 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 暢晨七夕漫畫(轉自百度暢晨吧) 愉快  

1

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

7

8

8

9

9

10

10

11

11

12

12

13

13

14

14

15

15

16

16

17

17

18

18

19

19

20

20

21

21

22

22

23

23

24

24

25

25

26

26

27

27

The End
刊登時間︰  2008-02-09 12:56 AM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 一個很喜歡的暢晨 MV   
The End
刊登時間︰  2008-02-09 12:23 AM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 5 日  星期二  晴天
 年二十九 驚訝  

過得非常充實的一天啊...

但還是得說一下自己弄傷腳了

我也不知是什麼原因的~

就是一起床時就覺得腳很痛

但其實不是太嚴重的....

只是走路時會有點疼~

在家時就要貼一下那些什麼什麼貼......

今天早早就起床了...

11:00 am 就去 Condie 姐度接細佬同婷婷

其實最重要的原因是太耐沒見Condie 姐了''

之後就同細佬同婷婷去新星搵媽咪同微姨飲茶

飲到差不多一點吧~

就去啟豐買揮春同埋新年架野

再同微姨佢地去埋蝴蝶商場

2 點多才回到家....

上網~之後 3 點半出門口

去到荃灣搵鞋襯衫.....搵唔到

去美心 MX 食下午茶....

公司三文治! GREAT~

塔車過麻麻屋企食團年飯~~

再番荃灣行花市.....買了一盆水仙

自已卻沒有收穫''

去許留山食甜品...

芒之戀!! 好好味呀!! $ 30 超值的''

係由 3 杯小小的甜品造成....

3 隻都係我至愛的!!

11:30 pm 番到屋企

The End
刊登時間︰  2008-02-09 12:46 AM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



cathine1317
暱稱: *●|!tung…*"'
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偷拍
旅行 day 2 (澳門)
旅行 (中山、珠海)
8/9 小綜接機
8/3 小綜 - 米奇好友運...
文章分類
全部 (305)
2004~2005 F.1 (129)
2005~2006 F.2 (82)
2006~2007 F.3 (8)
2007~2008 F.4 (50)
未分類 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Twins CCT
小江的鄰居
元暢飛夢裡討論區
百度惡作劇之吻吧
百度暢晨吧
直樹&湘琴*愛的小窩...
就愛隨寫惡作劇:Xuit...