| 2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 | |
[四眼雞丁] |
 今日溫左陣中文...然後睇 Sa嬌
跟住出左去睇四眼雞丁,幾好喎,好好笑架
好過情癲大聖,個 story 無聊到爆
得 sa 同特技靚....
呢套呢 d 公仔好得意架
尤其係雞丁同泡泡魚,仲有個外星人 BB [卡樂 B]
同埋 Sa 把聲好鬼好聽架
跟住就搭車番歸
The End
|
刊登時間︰ 2005-12-29 08:39 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 12 月 27 日 星期二 |
 | |
煩屎人啦 |
 煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩!!!!!!!
成日叫我溫書,自己又去街 wor!!
諗住困我係屋企,唔俾我出街...
冇 o甘 易 wor''求其關埋度房門應酬下你咋
以為我真係溫''仲有成個禮拜呀...慢慢都未遲啦 >.<
The End
|
刊登時間︰ 2005-12-27 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
=.= |
 鑑定結果
您的精神年齡12歲
與您實際年齡差-1歲
幼稚度72%
成熟度21%
老化度14%
原來我係 o甘 幼稚...算!我不嬲都覺得係
好彩未老化....得 14
The End
|
刊登時間︰ 2005-12-27 01:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 12 月 26 日 星期一 |
 | |
Boxing Day'' |
 今日好左好多啦''訓到成 3:00 >.<
食到 1/3 碗通粉啦
但唔知 why 飲水都好想嘔 lar''不過好彩冇者
阿媽佢地去哂 BBQ``又得番我一個''橙橙
5 點幾就同 Mandy 去補習...跟住去大會堂 join 埋 Winky
阿 sir 真係好慘 lar''其他 d 人唔係訓覺就聽 MP3 = .=
得 Mandy 聽佢講野....我同 Winky 狂傾計 lar
佢狂迫我講鐘意邊個 lar...又話咩如果講左就要比 1000 支益力多,一個蛋糕,一打蛋 tart,一打西餅,碧咸 d 唔知咩,
sasa 簽名海報,所有佢 d CD/VCD/DVD 比我''最離譜係話咩比 sa 個頭我
又話簽合約!!比佢激死...算吧啦 winky!!!我遲 d 先同你講
補完同 Mandy 去個 d LV 名牌店睇銀包''我同 winky 就睇指甲油
跟住搭車番屋企..........
The End
|
刊登時間︰ 2005-12-26 10:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|