| 2005 年 11 月 12 日 星期六 |
 | |
太倦啦'' |
 我今日冇番學校補習....太倦啦''
一朝早起身打比劉 sir 請假...同佢講我唔舒服!!Haha``
Lunch 阿媽買野番黎食,,然後去補習
今日好悶呀!!冇人講野''同豬豬聽 MP3!~
我就一度做 paper,一度聽 MP3,一度食野,一度睇 MONDAY!~
一心四用~~ Hee hee!~
跟住番屋企,一度行一度同豬豬傾電話.....
The End
|
刊登時間︰ 2005-11-12 07:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 | |
聯校陸運會'' |
 我終於寫到日記啦!!死 diaryxp 成日上唔到 >.<
今日係聯校陸運會呀''番學校排隊個陣
winky 係度講 3 號閘鬼古,我地又企係 3 號閘隔離,又指住道閘話咩血蹟
嚇死我呀''搞到我好驚,佢地仲要嚇我!!~
坐車去小西灣,坐左勁耐,個司機激似王晶
見到間玻璃屋,好靚!!~~
去到個度勁悶 law!''又 sleepy bor!~跟住咪同 winky,mandy 傾計 law!
Wa!知到左好多野,,使唔使呀!?一晚就鐘意人??
Lunch 個陣食左件三文治...然後同 winky,飛飛出左去藍灣半島行左陣街''
去冒險樂園,睇 d games!~然後同 winky 抽 princess card!
番到去,同佢地影相相!!~WA!勁曬......曬到我塊面紅哂
跟住勁玩人浪,,一個接一個''幾好玩,不過有 D KAI!~
今年個成績幾好,,18 間中學排第四!!唔錯架啦
之後就走 LA.....番到學校同 WINKY,MANDY 去 OK!
經過辛蕙園!驚驚呀~
The End
|
刊登時間︰ 2005-11-11 08:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 | |
To all my friends'' |
 有時 d 野失去左先識得珍惜''
邊個係真,邊個係假,而家先知''
後悔當初所決定的一切!!!
Friend or love,which will you choose?
i will choose ’’Friend’’
Although some is not by my side.
I would like to say '' friends forever'' to each true
friend. The End
|
刊登時間︰ 2005-11-08 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 11 月 7 日 星期一 |
 | |
小小秘密 |
 今日唔錯 bor''I.S. 派卷``幾好
中文至地理都好悶,中史 Miss Fung 好好笑呀~
Oral 有 d 悶啦,勁講賤 lu 溝女史,妖!!你好賤呀.....
放學同 winky 去補習,終於比佢逼左出黎....唉!!唔准同人講
但你都有一個小小秘密在我手架``嘻!我發覺我 d 直覺好準架,,,,,,,
今日教咩畢氏定理,,我連係咩黎都唔知,點計!!
勁同 winky 傾計同埋抄野............
The End
|
刊登時間︰ 2005-11-07 10:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|