| 2005 年 10 月 26 日 星期三 |
 | |
加油加油!!努力! |
 岩岩溫完書咋!''好倦呀...
由放學溫到而家啦**聽日 First Term Test la!!有 d 驚驚 tim`
我今次既目標係 50 名之內呀....(希望得啦'')
今日英文做 DRAMA AR!! A 字頭同 miki 要唱歌呀@@
抵死!!其實我今日都有係 Miss Lam 面前講中文架...但佢冇捉我
Art 堂悶爆 law~個死人林正禮洗筆個陣彈晒 d 廣告彩落我度, X 你呀!!
I.S. 王晶又串細佬 lo,,我掛住溫西史,王晶冇端端叫我`嚇死
History 問書 law....D 人好勁下 bor...
中文做改正同書法,冇端端自我介紹>.<抽中我``
一度講,肥波不停引我笑''<<<<<<佢講 d 野真係好好笑架
放左學揀 11 月個位,好野''番番去基地 la....
聽日開始 test la!!加油加油!!努力!
The End
|
刊登時間︰ 2005-10-26 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 10 月 25 日 星期二 |
 | |
好忙呀!'' |
 好忙呀!''岩岩先做完功課咋!!
求其講下今日既野啦**
番學見到一個人 la..感覺好怪 law...前幾日仲同佢番學,一齊傾計
今日既同一個 time....佢唔知等 who(菲律賓絕色美女!?)
見到佢,佢望住我,我又專登唔望佢,行去呀 Ka 度''好好玩呀!!
P.E. 長跑呀*唔係好辛苦 ja~快過舊年 12 名!!
最開心係快過 A 字頭呀!Yeah....超級好開心
音樂''第 1 次覺得 Miss MAn 幾好人...
地理好悶呀''都唔知佢 up 咩既...深深
中史小測 la...冇溫過
LFED 好好笑 law~講咩 idol la!
跟住個個咪望住我話咩 sa law``Mrs Wong 又叫我起身
問我 why 鐘意佢 law''佢又話咩 sa 好 sweet ar!
搞到我狂笑,佢地又話咩人靚,聲甜身材正
搞到我唔知講咩好,得過笑字
放學同 winky,菜心芝,飛飛上 library 影印
番屋企'' The End
|
刊登時間︰ 2005-10-25 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 10 月 23 日 星期日 |
 | |
哎!好想死呀... |
 哎!好想死呀...
阿媽叫我溫書呀今日!
本來諗住 真係溫下架...
溫中史!哎....一打開本書就想死啦...冇溫
跟住諗住溫英文...哎! d adjectives 都唔知邊個先邊個後
when/while 又成日搞錯晒...睇極都唔知自己錯咩!!!
數學又唔知計咩,又 a 又 b!都唔知咩黎
最終,一科都冇溫,趁佢出街,偷偷地開電腦!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
個 blackground 靚唔靚呀!!
佢叫楊丞琳 ar!!Rainie ar!
我覺佢好似 sasa ar!!一樣係好靚同可愛(但一定 sasa 令 d!)
佢將會成為我第 2 個 idol!第一係 sasa,第二係佢
勁鐘意佢 d 歌!! The End
|
刊登時間︰ 2005-10-23 04:04 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 10 月 21 日 星期五 |
 | |
85% + 15% =100% feel |
 今日其實有開心同唔開心~85% 開心,15 % 唔開心!!
數學又 test la!!''死啦!!好驚錯晒
中文都冇咩呀,又係 test..
eng 考 oral....考之前同林正禮,黎浩南傾計
miss lam 叫我讀個篇,都 ok 易架
得幾個唔識~~派左默書啦'唔錯唔錯
起碼 Usage 同 oral 考得唔好,仲有 dictation ar ma!!
Lunch 陪呀 ka 番黎考 oral lar!!
之後..........
普通話堂有蜜蜂,好大隻呀....驚驚''
放學上左去禮堂聽專研...抽老師
唔制呀'' 張廣盛``Miss MWW 去左 2a,
佢地就正啦!!
P.s.To:修哥
你個謎語我估唔到 bor~比 d 提示啦,咩班架 The End
|
刊登時間︰ 2005-10-22 10:02 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 10 月 20 日 星期四 |
 | |
tO XXX!! |
 What's wrong with you?Stop complaining!You make me sick! How
can you say that?
you only talk with her?not play??Oh... if u think so ,i
can tell you,i do not play with you ga!I only
talk to u!! U really think that i don't konw...I have known it for a
long time! ONly talk not play =.=.You shouldn't have done that!
Don't give me your excuses to tell us.I can't take it
anymore !! =.= The End
|
刊登時間︰ 2005-10-20 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|