| 2005 年 9 月 29 日 星期四 |
 | |
唔巧意思 ar! |
 今日 eng 默書阿!
小息去左 on duty~
科學個陣超乖呀!阿 sir 問我地點解
我地話轉死性 law! Hee hee!
其實目的只有一個:拎到 10 分, Miss Leung 比我地揀位
係呀!又調位啦.... 1 個月 1 次...係咪好快呢...
放學又當值 law!走個陣....有班迦密行埋黎話咩 '' 我地想阻你小小時間,宣揚一下基督教''
跟住我同班 Form 1 librarian 勁無耐 law!想走又唔得 bor!
跟住見到個個上次被 Jenny 拎左個大雄個個人,咪叫佢 law!
佢行過黎話咩學校門口唔准聚集架,快 d 走啦!!
然後拉左我地走....多謝你呀!!
幫我逃出火海 ar!! Actually, if 我得閒,都可以聽下架!
但我走個陣,記得自己末做 GB Unit.1 ar!!
好多架...so 我要趕住番去...Sorry ar!!
P.S. 我發現本板太耐冇進行大更新...所以將會係 10 月 1 日關板,改做密碼保護
直至完成為止...要密碼問我!!
The End
|
刊登時間︰ 2005-09-29 10:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2005 年 9 月 26 日 星期一 |
 | |
好 hapi o! |
 LASTNIGHT 11:00 SLEEP~超夜先訓著...2 個鐘都冇~
但又勁精神 bor!都唔知點解....^^
今日科學個王 sir 發老脾呀!
佢叫唔識 d 人舉手啦~但好多人都冇舉
佢就叫冇舉 d 人企起身!跟住叫我地走 la...
肥波真係執野 ar!!!!楊凱婷又勁串佢
我地組就勁笑!佢又話''笑咩呀笑~成組執野走''
跟住楊凱婷真係執!放埋落書包,呀 sir 又話佢
好好笑呀!!中文堂抄抄寫寫~ok la
ENG 個死人林正禮同 Angus 係度篤我出去 Oral Practice
我要報仇呀~我係度話佢地係 1 pair!
中史好鐘意上呀...地理都 ok la~
Oral 我地發現 Mr Anderson 係鼻屎怪
又同 winky 講埋 d 百痴野~笑足成堂 oo~
The End
|
刊登時間︰ 2005-09-26 06:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 9 月 25 日 星期日 |
 | |
去左市中呀~ |
 哎....我唔知點解去唔到 CM...
好橙 ar!!無法顯示網頁...你地係咪一樣呀 !?
我今日去左市中呀~同老豆,阿媽去睇電話
佢地部野壞左 ar~未買阿不過
佢地話比我轉台呀!!新世界~玩星 Moblie
好好開心呀!就''有星 Moblie,Twins 日日夜夜痴住你 laa'' 哈哈
不過要交埋今期錢先....同埋要睇下係 d 咩先可以申請
跟住去左吉之島~睇中左把 U SA HA NA 遮.. $79.9
等我買左 twins X at 17 隻拉闊 VCD(唔知幾時出) 先買 LA...
去左睇水樽...Columbia...紫色好靚架
但太細個 la...同埋 d 雞雞都係! so 冇買
最後去左 Trdeyland ( 唔 sure 係咪甘串,forgat 左)
買左個 disney 水樽...勁靚架
但個色就麻麻 lar!
走個陣個細佬又要搭巴士~麻煩!!
The End
|
刊登時間︰ 2005-09-25 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|