MusicPlaylist

2005 年 10 月 18 日  星期二  晴天
 ok la~ 滿足  

今日其實都 ok 既!但好好好好好好好好少唔開心啦!~

P.E. 個陣好橙呀~佢話我地跑個陣變左行 WOR!所以跑 3 個圈!!

跟住 long jump la~練個陣都得過架...但 test 個陣就唔得!都唔知點解''

個王晶又不停叫我 Re do~橙''

地理 test la~ 英文個個大氣圈,串左勁耐~寫名個陣都記得架~寫完就唔記得左''

LFED 好好笑呀!~個死人林正禮不停係度同陳卓南話咩''春宵一刻值千金'' wor~

Becoz Angues 同陳卓南一組!

跟住 Mrs Wong 叫我地匯報 la~我地冇傾過架 ma''

我地叫左呀 Lei 起身啦,問我地講咩

個 Alex Lam 又話咩'' 我地頭先講個 d 呢!'' 扮晒野 bor~

搞到我同飛飛勁笑~''到肥波講個陣,佢話菜心芝係咩大佬

因為佢叫 d 人陪佢淋花~超好笑 law!!

放學上左去班際問答~妖!!都唔公平架

明明 2a 答左架,d 人仲話佢地錯

之後老師問邊班未答 Maths~個 2a 又舉手,又比佢答岩,又+ 左 10 分

我地班 d 問題又難 wor!英文問咩 ERS ar~!?

考試都唔使,關英文咩事 wor~~

我地班同 Miss Ku 講,佢又話 2a 未答

擺明偏幫啦~!我地個個都叫到架~!

p.s. 今日 Lunch time 播歌 bor....播我好鐘意既童話~

其實仲有好多 PTH 歌,我好 like ga~

e.g.理想情人,跟我走吧, 再說一次我愛你,只想愛你,曖昧

 

The End
刊登時間︰  2005-10-18 09:22 PM      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 17 日  星期一  陰天
 '''''''not free!!~ 滿足  

Today is really really tried and not free!!~I Have just finished my toturial class

in Tuen Mun Town Center with winky.

and i have just come back and have dinner!!now,i am going to study with my

Geog test that on

tomorrow and the competion on tomorrow,hope my test can get a good

result,and our class can get the winner!!Today 's diary will be written

 on tomorrow,if i have time.

The End
刊登時間︰  2005-10-17 08:57 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 14 日  星期五  晴天
 靚唔靚呀? 驚訝  

The End
刊登時間︰  2005-10-14 04:36 PM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 12 日  星期三  晴天
 白痴 滿足  

今日都幾好啦!

ENG 同 Jenny,fishball,修哥,Alex Lam 傾 drama~

冇端端係 Miss Lam 面前講左中文! Luckily,佢冇叫我唱歌!

Art 同肥波問 A 字頭鐘唔鐘意 Alex Lam!!

又同肥波佢地玩!我地話佢 love Mary 姐''

佢突然間話''我突然間唔鐘意 Mary 姐''

即係之前鐘意 la!!死傻仔''

I.S. 王晶冇番~冇得串佢 tim!!

Lunch 之後,月會*

超悶 law!!咩做時間的主人,都唔知佢 up 咩

玩埋 d  game 又無聊兼白痴

放學去淋花...搞到 d 野浸哂水

然後送左盆野比 Miss Leung~

p.s.今日好多 homework ar!!而家先做完

The End
刊登時間︰  2005-10-12 10:53 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 9 日  星期日  晴天
 去左剪髮呀!! 開心  

我今日去左剪髮呀!!

都冇咩唔同呀~個條友話我剪吾到斜陰....

Because 我細個個陣成日開中間介,已家變左死介!

除非下次電髮挾晒去一邊!!! 無奈 =.='

但係 d hair 薄左好多 law!!

然後又做埋 d maths~(唔識都要架交!!)

吾識呀...so 亂作 law!

聽日社選舉呀....上午上哂 8 堂~好開心呀~

但放 3 日...番一日又放一日

係咪有 d 咩呢?

The End
刊登時間︰  2005-10-09 04:01 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



cathine1317
暱稱: *●|!tung…*"'
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偷拍
旅行 day 2 (澳門)
旅行 (中山、珠海)
8/9 小綜接機
8/3 小綜 - 米奇好友運...
文章分類
全部 (305)
2004~2005 F.1 (129)
2005~2006 F.2 (82)
2006~2007 F.3 (8)
2007~2008 F.4 (50)
未分類 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Twins CCT
小江的鄰居
元暢飛夢裡討論區
百度惡作劇之吻吧
百度暢晨吧
直樹&湘琴*愛的小窩...
就愛隨寫惡作劇:Xuit...