 今日其實都 ok 既!但好好好好好好好好少唔開心啦!~
P.E. 個陣好橙呀~佢話我地跑個陣變左行 WOR!所以跑 3 個圈!!
跟住 long jump la~練個陣都得過架...但 test 個陣就唔得!都唔知點解''
個王晶又不停叫我 Re do~橙''
地理 test la~ 英文個個大氣圈,串左勁耐~寫名個陣都記得架~寫完就唔記得左''
LFED 好好笑呀!~個死人林正禮不停係度同陳卓南話咩''春宵一刻值千金'' wor~
Becoz Angues 同陳卓南一組!
跟住 Mrs Wong 叫我地匯報 la~我地冇傾過架 ma''
我地叫左呀 Lei 起身啦,問我地講咩
個 Alex Lam 又話咩'' 我地頭先講個 d 呢!'' 扮晒野 bor~
搞到我同飛飛勁笑~''到肥波講個陣,佢話菜心芝係咩大佬
因為佢叫 d 人陪佢淋花~超好笑 law!!
放學上左去班際問答~妖!!都唔公平架
明明 2a 答左架,d 人仲話佢地錯
之後老師問邊班未答 Maths~個 2a 又舉手,又比佢答岩,又+ 左 10 分
我地班 d 問題又難 wor!英文問咩 ERS ar~!?
考試都唔使,關英文咩事 wor~~
我地班同 Miss Ku 講,佢又話 2a 未答
擺明偏幫啦~!我地個個都叫到架~!
p.s. 今日 Lunch time 播歌 bor....播我好鐘意既童話~
其實仲有好多 PTH 歌,我好 like ga~
e.g.理想情人,跟我走吧, 再說一次我愛你,只想愛你,曖昧
The End
|