 今朝好鬼早起身 wor....約左 winky,mandy 去食早餐
番學校個陣好凍... 3 個 KAI 婆拎住件校褸當擋風外套擺起前面
番到去係走廊度等!!勁凍...我地 3 個同飛飛.,菜心走入個''儂'' 度
跟住入去等,,,,,成班比人鬧 >.<
口試~Sir 卓考''好好笑呀佢
跟住打俾龜屎,蕃薯,阿 KAY`~佢地唔記得番黎....
然後同 winky,mandy,a 琦 去辛蕙園玩....幫 d 野淋水,加下肥料
Soman 經過個陣比我淋佢....Yeah!!!
番到去媽打要我溫朱...Geog!!溫完就洗頭同阿爸世佬出街...
趕屎禾!!又未吹頭,玩衫,執袋,著鞋!!搭車出旺角 join 埋姑姐!!然後去食飯...陪老爸買鞋
跟住就過紅館...係 Counter 度買野....買左張簽名海報,1 個相套,1 d 相....
都冇咩買...得 poster 同相 ja!!跟住入場 law!!sasa 出場個陣係我地前面....個細台仔
今晚加左時...有基仔,Isaballa,林子祥 做嘉賓
sasa 俾基仔玩...唱無賴玩 sasa >.< 跟住唱左天才與白痴
走個陣又買相''我幫 EEG 買架,唔幫 d 檔仔^^
跟住番屋企.......
<<<<SA簽名
<<<<嬌簽名
<<<<相套封面
<<<<相套內頁

The End
|