| 2006 年 12 月 8 日 星期五 |
 | |
2006-12-08 |

Maths:小測呀,十分的 busy''
遲左好多落堂,得番 2 分鐘小息!!!
家政:MIZZ WONG 心情好似好好,請人食糖
之後睇碟,d 叉燒好核突!
中文:派番張 test,岩岩合格,7分
中史:竟然留心的聽書
HIST:幫 yan 同 kaka 抄文言文!
好累哦!d 字前所未有架亂....
ENG:聽 Listening~~MIZZ MAN 好好人將 d 功課 tue 先交
放學:中醫講座,占米架味度好鬼臭!
之後同 kaka 去買野食,我去 ok 買 Monday''
=====================
是我在逃避你還是我的儒弱? The End
|
刊登時間︰ 2008-06-15 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 12 月 5 日 星期二 |
 | |
2006-12-05 |

終於得間打 XG 啦::''
今日係最最最精神架一日呀....
中史:冇眼訓呀~`好叻女呀''最留心呢堂!!!!
Maths:KWC 黎睇堂!屎啦....呢幾課都唔係好識 Ar!要練習一下 lU!
BIO:上堂前見到萱萱,同佢講話沈沈係入面!
萱萱變左個紅蘋果 =.=
上堂過左去同 YAN,AMY,KAKA 坐!Gd!
同 AMY研究 d 機器,,笑爆!!
今堂終於冇訓覺啦!Yeah!
2 nd 小息 :Angus 又提番面膜 lar!
PHY:好鬼悶 lar''都唔識畫..福成教我!THZ!
LUNCH:同 YAN 講某 D 野,真係好好笑!
HIST:D 相好好睇呀...但一講野就好悶''
MUS:對 D 練習...
ENGO:問家琦借錶..THZ!!
望住個鐘等放學...
放學:同 KAKA,YAN 去啟豐,陪 Kaka 影印
再去買野食!!番去拎影印 d 野''
去塭媽媽...回家去!! The End
|
刊登時間︰ 2008-06-15 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2006 年 12 月 1 日 星期五 |
 | |
2006-12-01 |

今日沒有心情打 XG la!!
發燒 + 流鼻水中!!
聽日決定唔去 Twins 係天水圍個 Fun lu!
因為一定會逼死架 + 焗死呀!~~
今天唯一想說的係!
張冠威好克人憎呀''
成日屈機架!!!! The End
|
刊登時間︰ 2008-06-15 11:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|