| 2005 年 12 月 11 日 星期日 |
 | |
好無聊呀'' |
 今日好無聊呀''原本諗住去旺角架
但我阿媽個 friend 話過黎玩.....
跟住佢地落左公園''
我咪係屋企睇再說一次我愛你 lar~
今次睇到我喊呀...上次同 winky,菜心,修修佢地睇就笑
原來認真 o甘睇真係好好好好感動架!!
之後就做下功課 lar`` The End
|
刊登時間︰ 2005-12-11 04:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 12 月 9 日 星期五 |
 | |
want to died'' |
 今日早讀 Miss Leung 冇上黎呀!!趴左起張檯度
數學好悶呀'' >.< 冇人陪我玩!唔制呀....最鐘意玩架我
連傾計都冇人陪我 >.<
中文做 w.b. 同埋教書 LAR``
英文係唯一一堂好 d 既堂 lar''同黎浩南,林正禮傾計...
聽埋佢講個個鬼故''超!!都唔恐佈既
跟住講書lar''本書入面個男仔真係好好笑''真係 very very very handsome ^^ = =
7 到佢呀!!個頭好似 Miss Lam 架''對眼熊貓眼 wor''
著埋件阿婆外套....嘩!個 look 真係 in 到爆~!
跟住改 dictation la!!同佢地鬥高分''黎浩南爭我地野飲呀
PTH 我唔比瑋哥托頭,廢事佢叫我地''
電腦個 d 野難難呀''
跟住去專研''好好笑呀我地 up d 野
咩隨意門,時光機,開心丸,長命丸.......
激死 KFC 伯伯''跟住 4:30 放
塭 Miss Leung....番屋企'' The End
|
刊登時間︰ 2005-12-09 08:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|