| 2005 年 10 月 8 日 星期六 |
 | |
今日都幾忙下~ |
 今日一早番左去 school 補習!
好橙呀! 9:30 先夠鐘~本來 8:50 先起身
但阿媽 7:20 叫左我啦!!!
又係陳迪康教數....升中又係佢~傻仔一名
英文個個超悶 law~當正自己係老師~唔比人傾計
食完 Lunch 番左屋企 sleep 左陣~就去 Condie 姐度
超悶!Test.....
然後去左遵理!!拎 d 章情~諗住同 winky 一齊去補
去左 NewWorldMoblity~整星 Moblie~整完都用唔到!!!!!!
去大家樂打邊爐!唔好味的~係我細佬一定要去
又見到有人打交...去親大家樂都有
上次去青衣,今次去屯門 >.<
走之前,買左 d 靚靚膠紙~
但係唔知買黎做咩 **
The End
|
刊登時間︰ 2005-10-09 04:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 10 月 7 日 星期五 |
 | |
無無聊聊!! |
 今日唔使番學~
成日都無無聊聊!!做下功課
唔識做 Maths ar!!唔知點算 >.<
話時話~就黎測驗啦~
各位 2B 既人要 add oil!!!
希望我地 40 個出年會一齊去 3B la.....
The End
|
刊登時間︰ 2005-10-07 05:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 |
 | |
最後一日..... |
 今日終於知道同邊個坐啦!!
林正禮 ar!! >.<頂咩....英文又同你坐~~
Miss Leung 就話 lunch 之後調位 la...
Maths 個陣,肥波因為要同穆罕默德坐所以喊呀!!!
跟住我, winky ,修哥又扮喊 ar!!
之後 winky 同肥波又唱咩 '' 我們的紀念冊'' 同 '' 友誼第一''
搞到好似生離死別...
永遠 miz 你地呀!! winky ,修哥,肥波,菜心~今個月一定唔可以欠交呀!!! 下個月我地一定要坐番一齊!
Lunch 個陣,成班都冇調 wor~ so,改聽日~
好開心呀!!!又可以坐多一堂 la!!
放學之後,園藝學會有集會...種左仙人掌
我同 winky ,菜心 做左幹事! Yeah...
然後教下 d form 1 law!~執野個陣,我地沖水 la~
就玩包剪,輸左要比人射水!!好好玩呀
跟住同佢地行街街....
p.s. 好唔 happy ar!聽日要調位~
The End
|
刊登時間︰ 2005-10-05 08:30 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 10 月 4 日 星期二 |
 | |
今日之日記!! |
 今日 PE. 我地問 Mutida 鐘唔鐘意細佬呀!!!
答案係保密,跟住我地迫婚呀!
迫細佬同佢結婚~講埋要咩禮金,幾多打餅...要奇華個隻~哈哈
Maths 個陣,細佬叫我地幫佢 design file~
我地寫晒 Alan love Mutida~~
跟住真係幫佢畫,佢又發嬲 bor~
搞到我同 winky 即刻 tun 番去
星期四要請佢食飯!無奈 =.=''
LFED 睇 vcd,有個人以為自己係空中飛人...白痴
放學去塭 Miss Wong 睇畫!成班 2C 打尖
搞錯呀 >.< The End
|
刊登時間︰ 2005-10-04 09:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
重新開板...之感想 |
 呵呵!今日開番啦~
其實末整完架!遲 D 會整遊標同 music Player~
本來諗住過 2 日先開架
但我叫 d 人黎牛言...個個都話
''你個板私左 wor!''
所以即刻開番~
你地覺得點?我覺得好樣衰呀!你地呢?
(今日日記在下一篇) The End
|
刊登時間︰ 2005-10-04 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|