| 2005 年 9 月 4 日 星期日 |
 | |
無聊的9月4日 |
 琴晚 2 點先訓....
今朝 9 點幾起身
上下網.....跟住溫下 d words!
聽日 daily dictation...溫極都唔識!!
我發覺我每逢 weekend 都好無聊
哎..............................................
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
鄭欣宜獲美國紐約華人雜誌評選為香港十大性感新進女星
最新消息 : 香港兒歌金曲頒獎典禮結束後,鄭欣宜獲美國某本華人雜誌評選為香港十大新進女星以及最有前途新人獎,據了解,無線亦有意邀請鄭欣宜接拍青春愛情劇,預料即將開拍的四葉草三亦將會由鄭欣宜擔當女主角
好想嘔law∼咩性感女星呀...不過外國人同我地睇法有d唔同既...呢個我都明∼不過tvb玩d咁既野..佢就真係有病la∼係咪想收視低架呀?我一定唔睇law∼大家到時都要罷睇4葉草呀!(copy from cutiestar)
The End
|
刊登時間︰ 2005-09-04 05:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 9 月 3 日 星期六 |
 | |
9月3日,快樂的一天 |
 今日 4 點幾去補習,
好好笑 law! 我將電話繩個 pooh pooh 件衫剪爛佢...
跟住佢地話似 XX wor! 淫賤!!
然後我就同阿媽佢地去搭車出旺角,
買埋本家政...跟住搭車去尖東塭阿媽 d friend 食 buffect
格車得我地 3 丁友,好驚驚 ar!!
跟住 call 佢地問佢地係邊! 原來係尖沙咀
搞到我地要行番過去...去左一間酒店度食
好好食架!! 最好味係芝士薯蓉焗蠔,三文魚忌廉湯,串燒,同埋檸檬 cheese cake ar!!
成 1:00 先番到屋企,好倦呀!
The End
|
刊登時間︰ 2005-09-04 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2005 年 9 月 1 日 星期四 |
 | |
新學年,新開始 |
 今日第一日番學... Form 2 la!Hee hee
開學澧好悶呀!搞到我好想 sleep!
Miss Leung 做班主任...幾好人架!
A 班就慘 d...Miss Eng 同姣婆儀
選班長個時好搞笑 ar! 有個人冇端端舉手 wor!
跟住老師叫佢做 bor...又問佢隻手係咪抽筋 wor..
然後選女班長個陣, D 人勁叫佢鐘意個女仔個名! 老師又叫埋佢做 la..
名符其實 '' 情侶檔 ''
不過好橙 ar! ENG 係 林苑佩 ar! 妖! 我好憎佢架
明明係我超級鐘意個科,又比個我好憎既老師..
同埋個個''黑衫婆''又唔知教咩科 wor!
P.E. 又唔係 Miss Lee ...哎! 佢好好人架..
仲有個粉老師又教我 PTH 同 中史
前世同佢有仇咩...又係佢...
不過好彩 VA 係 Miss Wong 教 ja!! 如果唔係 d 初稿又唔知改幾多次啦...
跟住同 winky 去左圖書館幫 Miss Ng 點書
上去個陣見到 3 隻雞雞...
跟住我話學校有 3 隻燒雞
winky 話炭燒雞,我話蜜糖燒雞
然後 Miss Ng 叫我地食 lunch 先
2:30 番過黎,嘩!! 有好多都 lost 左
4:00 番屋企,見到珍姐,佢話等 March!
我又陪佢等,因為 winky 話佢染左髮
我又想睇下,嘩! March 姐真係染左,紅紅地,啡啡地
March 姐,你唔驚老師鬧 !!!!!!??????
The End
|
刊登時間︰ 2005-09-01 05:48 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2005 年 8 月 30 日 星期二 |
 | |
為眾小生默哀 |
 比篇野大家睇....
tvb開劇比欣宜拍呀!!!仲做第一女主角,,今次男主角係..
鄭欣宜系無線首部劇集"奶媽傳奇" 據知這部劇集(喜劇)會在9月開拍﹐
鄭欣宜會擔任第1女主角﹐
其他的演員包括有﹕林峰﹐郭可盈﹐bosco,楊盼盼。
from tvb.com留言板
哎! 我至愛既 bosco ar!
佢已經接二連三地要 D TVB 小生犧牲架 la..
先有 Kenny,阿 Ron,而家到波士高同 Raymond la!
下個唔好到嘉穎 ar!! 我會死架...
我唔 like 佢唔係因為佢唔靚,而係佢太姣 la..
哎!!! 為佢地默哀 The End
|
刊登時間︰ 2005-08-30 04:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2005 年 8 月 29 日 星期一 |
 | |
聽歌日 |
 今日租左隻龍咁威2 皇母娘娘呢?
我之前睇左架啦,係 7 月 5 日 ar!! 我生日個日 ar!
同 winky ar!!
好好笑....呢套戲
今日狂聽歌... 推介幾首
蔡卓妍 + 虎榮 - 魚蛋歌 鄧麗欣 - 鈴鼓咖啡店
twins + 小虎妹 - 女仔歌 鄭中基-我真的哭過
Niki-好人難做 古巨基 天才與白痴
Joey - 還未 Joey-天之驕女 Joey-去火星戀愛
The End
|
刊登時間︰ 2005-08-30 11:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|