 今日 test last day!世史同科學....死>>>2 科都冇聽書架!!
好難呀...有好多都唔識架~!橙 橙...
放學發生左 d 野!~好冇奈''
跟住番屋企食 lunch``食完拿拿聲飛出門①搵 winky!約左佢係兆麟等!
我地去左 ok!跟住 call 修哥同黎南**等佢地個陣,我地兩個好 kai`~
坐係公園度``然後去輕鐵站塭佢地,,又話一齊著校服,又唔著
跟住去行左陣 Jusco``買生日禮物比修哥''原來佢 6 號生日
我同 winky 玩佢,送左包紙巾比佢~`佢個樣好無奈''之後送番隻麥兜比佢
跟住 Join 埋羅智權,黎南請我同 winky 食雪糕''Thx
係青春無限度見到 2a d 人,親善大使同李嫣廷
然後同埋菜心芝,Mabel 去睇 << 再說一次我愛妳>>
幾好既``但阿 sa 死個陣,我唔知做咩笑,,但我之前係 computer 度睇 lei 張相覺得幾 toughing ga!
<<<<<<<<<可能係我睇過呢 part or 我係冷血,所以笑啦''
冇端端我地後面企左個阿嬸,後面又藍光,,我地話佢係鬼
最尾個陣,sa 讀個封信(下面)超想喊,勁toughing!!冇端端個 3 個人講龍甘威個句
曲街條 X 街,搞到我同 winky 笑<<冇喊到...>.<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
(copy from CCT Twins Forum)
親愛的老公:
好多謝你這段時間的照顧,你代derek做了那麼多的事情。現在,我代紫睛寫這封信給你吧....
你知道嗎?我沒有想過,六年後我們可以再次相逢......
能遇上你兩次,是我一生最大的幸福。
我知道你不捨我離去。不願再放走我第二次。
記得你跟我說過的故事嗎?一對夫婦,一個走得快,一個走得慢...
對不起,我走快了。
對不起,沒有等你。
生命中太多事不由我們掌握,讓我們換另一個方式相愛吧?
我們因為愛,而「不捨」。如今,因為愛,你答應我「放下」好嗎?答應我好好活下去,好好愛自己,好嗎?
我很珍惜這機會,跟你再說一次「我愛你」。
愛你的
紫睛 上
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
走個陣又發生左 d 野``又係好無奈 ga!!
之後同佢地影貼紙相,kai 爆!``
番屋企.....做 VA
p.s.聽日派卷''好緊張 oo!~尤其英文,第 1 科,好驚驚驚驚驚驚驚驚呀
 The End
|