MusicPlaylist

2005 年 11 月 5 日  星期六  晴天
 Twins新歌 - 一時無兩   

我自己上載了去 CCT,再上載一次比你地 downlood!!

http://s18.yousendit.com/d.aspx?id=34L53E9BLDNHH2NBY9BUW2S696


G:如有兩套馬戲在演 在空中的千秋旋轉
  襯托行鋼線表演 都不太亂
  如猛獸正撲向右邊 而小丑更滑過面前
  控制著兩邊的 視線

C:人往往有兩個重點 為相戀跟事業而戰
  我盼忙兩邊演出 都不會亂
  如要奏滿兩個劇院 讓我分神接那飛劍
  問跳火圈怎算 G:(跳火圈怎算)
  誰有空分身 有限時間 用在那邊

T:*榮耀百千 願這邊和那邊歡呼亦有演
   讓我閃 同步照出東西精彩的兩面
   任我選 願這邊和那邊相相在發展
   但我知 誰亦要揀一邊 專注一直線*

C:如有兩個我去值班 能省一省節目時間
  以法術鋸開身體 不敢怠慢
G:上半個我要去換衫 C:下半身狂舞襯一襯
T:由下肢出一半力 無法順利過關

REPEAT*

G:時日太短 願這邊和那邊一起在上演
  讓我閃 同步獻出一生光輝的兩面
C:願愛戀大過天 而理想不必被蓋掩
  但我知 能獨領的風騷 多一面

T:時日太短 願這邊和那邊一起在上演
  讓我閃 同步獻出一生光輝的兩面
  願愛戀大過天 而理想不必被蓋掩
  就算想 還是要揀一邊 先發攻實戰

  La La La La.....

The End
刊登時間︰  2005-11-05 05:35 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 2 日  星期三  晴天
 又好多冇奈...=.= 鬱悶  

今日 7:50 起身''鬧鐘壞左``搞到我仆落街...(第 1 個冇奈)

番到去發現隻腳錚比對鞋搞到損晒,流血**痛爆

一度行一度比對鞋割刮個傷口,又冇辦法(第 2 個冇奈)

派英文,呀 KAY 好勁''Full Marks ar!!``

科學同歷史都好悶....

Lunch 發生左 d 野,我都唔知架!!!(第 3 個冇奈)

中文派卷,ok 啦``總算合格 >.<

放學同 Mandy 上去 library 借 ERS!!

番屋企同 winky 傾電話,同我講左 d 野(第 4 個冇奈)唉!我都冇辦法

夜晚同阿媽講左 d 野,,講到我喊@@

唔好問我做咩,係度唔會寫,問我更加唔會講''

以免引起不必要既誤會......

我又好似舊年甘,好想轉校,,辛亥年 d 人好麻煩!!

p.s. 呢排番學好冇心機,,都唔知做咩 =.=

The End
刊登時間︰  2005-11-02 10:59 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 1 日  星期二  晴天
 好多個無奈..... 滿足  

今日 test last day!世史同科學....死>>>2 科都冇聽書架!!

好難呀...有好多都唔識架~!橙 橙...

放學發生左 d 野!~好冇奈''

跟住番屋企食 lunch``食完拿拿聲飛出門①搵 winky!約左佢係兆麟等!

我地去左 ok!跟住 call 修哥同黎南**等佢地個陣,我地兩個好 kai`~

坐係公園度``然後去輕鐵站塭佢地,,又話一齊著校服,又唔著

跟住去行左陣 Jusco``買生日禮物比修哥''原來佢 6 號生日

我同 winky 玩佢,送左包紙巾比佢~`佢個樣好無奈''之後送番隻麥兜比佢

跟住 Join 埋羅智權,黎南請我同 winky 食雪糕''Thx

係青春無限度見到 2a d 人,親善大使同李嫣廷

然後同埋菜心芝,Mabel 去睇 << 再說一次我愛妳>>

幾好既``但阿 sa 死個陣,我唔知做咩笑,,但我之前係 computer 度睇 lei 張相覺得幾 toughing ga!

<<<<<<<<<可能係我睇過呢 part or 我係冷血,所以笑啦''

冇端端我地後面企左個阿嬸,後面又藍光,,我地話佢係鬼

最尾個陣,sa 讀個封信(下面)超想喊,勁toughing!!冇端端個 3 個人講龍甘威個句

曲街條 X 街,搞到我同 winky 笑<<冇喊到...>.<

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

(copy from CCT Twins Forum)

親愛的老公:

好多謝你這段時間的照顧,你代derek做了那麼多的事情。現在,我代紫睛寫這封信給你吧....

你知道嗎?我沒有想過,六年後我們可以再次相逢......

能遇上你兩次,是我一生最大的幸福。

我知道你不捨我離去。不願再放走我第二次。

記得你跟我說過的故事嗎?一對夫婦,一個走得快,一個走得慢...

對不起,我走快了。

對不起,沒有等你。

生命中太多事不由我們掌握,讓我們換另一個方式相愛吧?

我們因為愛,而「不捨」。如今,因為愛,你答應我「放下」好嗎?答應我好好活下去,好好愛自己,好嗎?

我很珍惜這機會,跟你再說一次「我愛你」。

愛你的

紫睛 上

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

走個陣又發生左 d 野``又係好無奈 ga!!

之後同佢地影貼紙相,kai 爆!``

番屋企.....做 VA

p.s.聽日派卷''好緊張 oo!~尤其英文,第 1 科,好驚驚驚驚驚驚驚驚呀

The End
刊登時間︰  2005-11-01 08:09 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 30 日  星期日  晴天
 溫書! 開心  

今日係屋企溫書!

中史 d 野好難記

英文唔知溫咩''

好驚''tomorrow 份卷唔知 up 咩~!

10 萬個驚 >.<

Anyway,I will try my best!!!

The End
刊登時間︰  2005-10-30 04:24 PM      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 28 日  星期五  晴天
 A good Day! 滿足  

今日考 Maths,最有壓力既一科

好彩唔係好難,但應該幾多錯

考完番屋企,上左陣網....阿媽去街,我又跟去''冇問佢去邊,廢事佢話我煩

原來約左微姨佢地飲茶,好悶`d 野又唔好味

走個陣,去左商務行!!唔制呀,有好多新書

叫佢買,又唔買 bor!!等我過多一排過去先買 >.<

d Magic Tree House d 書 100 蚊 4 本

上次學校 96 蚊 3 本!激氣

跟住去買 Halloween 既野比我細佬

經過遵理,順便交埋學費

夜晚,小學 halloween Party ,阿媽帶埋婷婷琳琳去

我又去,要去睇住琳琳``一入門口就見到潘老師,同佢 say ''hi''

Peter 佢地係度唱歌<<<<<<<<<<<<<<<<<我幾 like 呢個外籍老師架,佢好 nice ga!!上中學之前我成日同豬豬去塭佢架.....

d 攤位都幾悶下架....見到李少玲老師''Hee heee!!

跟住上禮堂玩鬼屋,好玩呀!由地下至禮堂都熄哂燈!!

d 老師佢地係d 布度,突然彈出黎跟住你

第 2 次校長帶路呀 !! d 鬼追住婷婷

然後我個低能細佬又走去參加 catwalk!

唉呀,佢知唔知咩叫瘀皮架....=.=

得閒 post 佢 d 百痴低能相比你地睇

../Images/IMG_0571.jpg

The End
刊登時間︰  2005-10-29 10:07 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



cathine1317
暱稱: *●|!tung…*"'
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偷拍
旅行 day 2 (澳門)
旅行 (中山、珠海)
8/9 小綜接機
8/3 小綜 - 米奇好友運...
文章分類
全部 (305)
2004~2005 F.1 (129)
2005~2006 F.2 (82)
2006~2007 F.3 (8)
2007~2008 F.4 (50)
未分類 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Twins CCT
小江的鄰居
元暢飛夢裡討論區
百度惡作劇之吻吧
百度暢晨吧
直樹&湘琴*愛的小窩...
就愛隨寫惡作劇:Xuit...