晨早就起左身 LU!!
9:30 同媽媽落街,帶埋柔柔去呀''
等左勁耐 LAR''個個都見好耐 ar!!
FISH 同 ANGUS 係 4 樓 HI 我!
上去塭佢地,吹左陣水...
DIHEI 見完就到我 lu''
3 分鐘見完''KAM KAM 剩係問我想揀乜科...
of coz 文科啦!佢問我有冇野講...
我話冇,,走得 lu!!
同媽媽睇書展,冇本好睇 lar~
同媽媽去街市買野,,番歸!
同 YAN chat MSN''佢 11:05 叫人走 lar!!
去塭 KAKA wif YAN&AMY!
本身係約 11:30 Ga!只係溝通有問題!
去 M 記,,一開波就抄功課,THZ YAN!!!
抄完就食野啦,講 d 野好好笑...
笑到肚痛!!!!! YAN 最誇張,收唔到聲''
之後個細佬勁搞 GAP!!佢對住 KAKA 讀情書..
再加埋個性感 pose!!
佢行入女廁 N 耐,我同 KAKA 去裝佢...
佢同佢阿媽講 '' 我頭先同姐姐傾計呀''
跟住又講 9981 + 占米!!
食完傾 CHEM 份功課,去啟豐!
之後上 KAKA 屋企拎書''
番歸去了!
跟住 KAKA & YAN 上黎我屋企拎書''
佢地同柔柔玩...
做功課 LU!