MusicPlaylist

2008 年 3 月 1 日  星期六  晴天
 名子學的分析 愉快  

一個名子學的分析....

女生的那個卻是 98% 不符合~

反而男生的那個卻是梃符合!

內在想法

女生

*個性倔強,且自我意識非常強烈(我一 d 都唔係倔強)
*自信心強、個性不服輸,是個獨立自主的女孩子(我容易放棄、缺乏自信心)
*以自我為中心,不容易採信別人的想法或建議
*想法前衛有新意,喜歡追隨流行 (我不太喜歡追隨流行)
*疑心病比較重,嫁人後喜歡碎碎唸

男生

*思想一向比較主觀,自我意識很強
*比較相信自己,猜疑心比較重,會提防他人
*想法前衛新穎,會自己發明新的事物
*有些感情用事,不夠冷靜沉著
*疑心病過重的人,會導致人際關係失敗

外在行為

女生

*個性比較急,對於事情的決定非常快速
*決定好的事情不會被別人影響,有自己的原則(我非常容易受人唆擺)
*對自己的內在及外在都很有自信(非常缺乏自信)
*有時喜歡命令他人幫自己做事,讓人覺得比較自我
*個性比較執著,雖然可以溝通,但不容易被說服(非常容易被說服)

男生

*很在乎自己的想法做法,有時無法容納他人的建議
*當自己覺得沒希望的時候,很容易自我放棄,突然會變得很脆弱
*有創意、有才華,很會舉一返三
*個性有時太過衝動,明知不可為的事會硬去做
*爆發力十足,但比較短暫,有三分鐘熱度的感覺

The End
刊登時間︰  2008-03-01 05:13 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 A TEST FROM 2yrs Ago! 愉快  
今天持別重做了兩年前的一份 TEST!

橙字為有改變的

================(今天所寫)===================
現在幾點:4.22pm
你的花名:Cafe~
你在哪裡住:屯門
你的生日:7月5日*
你的身高:168 cm''
最愛吃什麼:
果汁糖、士多啤梨蛋糕
有戴隱形眼鏡嗎:無..
你家養過什麼:魚,龜~之前養過狗
星座:巨蟹座
有耳洞嗎:之前有
最想收到什麼禮物:
錢,一張去台灣架機票(最好連食宿)
你喜歡你目前的生活嗎:yES
喝過酒嗎:緊係.....冇 la~
覺得自己花心嗎:一時時啦
曾經出過車禍嗎:no~~
不喜歡吃的東西:好多
喜歡喝什麼:
Water,Tea,FRESH FRUIT JUICE
最喜歡的顏色:粉紅,紫,白,粉藍
最喜歡的數字:2,4
喜歡看哪一種電影類型:喜劇,歌舞片,愛情悲劇
最懷念的日子:
過往的日子
最喜歡禮拜幾:五
喜歡春.夏.秋.冬哪一個季節:夏末初秋
喜歡的花:
玫瑰
喜歡的運動:無
喜歡的味:士多啤梨味,茉莉花味
怕什麼東西:鳥類 (凡有羽毛的) <--十分討厭
喜歡的電視台:tvb
最討厭做的事:搭好耐車
討厭別人做什麼:講大話(但接受善意謊言)
以後想做什麼職業:開舖頭
最想知道的是什麼:究竟地球點解有人?(冇人點解又會有人?)
你覺得自己十年後會在哪裡:H.K.
無聊的時候你大多做些什麼:聽歌
你住得距離最遠的一個朋友是誰:many
最好的朋友是誰:Carmen,Mary,Kaka,KaKei,Winky
喜歡什麼類型的異性:專1
拍過多少次拖:zero
有人暗戀你嗎:唔知牙!
喜歡了人會怎樣:唔知
覺得同性戀如何呢:that's simple in nowdays society!
你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:佢願意的話就係
你的另一半硬要幫你出看電影的費用時,你會點:好!
通常幾點睡覺:11:30!
現在心裡最想見的人是誰:
無人想見
你的口頭禪:喂牙~!
想幾歲結婚 23-27
今天心情好嗎:fine
==============(以下是兩年前所寫)================
現在幾點:2:08 pm
你的花名:Cafe~
你在哪裡住:屯門
你的生日:7月5日*
你的身高:165 cm''
最愛吃什麼: cheese cake
有戴隱形眼鏡嗎:無..
你家養過什麼:魚,龜~之前養過狗
星座:巨蟹座
有耳洞嗎:之前有
最想收到什麼禮物:我 love 既人既禮物
你喜歡你目前的生活嗎:no~]唔想係 H.K.
喝過酒嗎:緊係.....冇 la~
覺得自己花心嗎:小小
曾經出過車禍嗎:no~~
不喜歡吃的東西:好多
喜歡喝什麼:ApPlE gReEn TeA, lEmOn JuIcE,aPpLe JuIcE,mAnGo JuIcE
最喜歡的顏色:粉紅,紫,白,粉藍
最喜歡的數字:2,17
喜歡看哪一種電影類型:喜劇
最懷念的日子:小學 last day
最喜歡禮拜幾:五
喜歡春.夏.秋.冬哪一個季節:秋末初冬
喜歡的花:香&靚
喜歡的運動:無
喜歡的味:士多啤梨味,ApPlE ,gRaPe
喜歡的形狀:心形
怕什麼東西:爬蟲類
喜歡的電視台:翡翠
最討厭做的事:做功課同溫書
討厭別人做什麼:講大話...
以後想做什麼職業:好多
最想知道的是什麼:每個人心入面既野
你覺得自己十年後會在哪裡:H.K.
無聊的時候你大多做些什麼:聽歌
你住得距離最遠的一個朋友是誰:好多
最好的朋友是誰:Janny ,Winky,Sophia,Liza and Jenny Wu,
,喜歡什麼類型的異性:專1
拍過多少次拖:.....唔知牙!!
有人暗戀你嗎:唔知牙!
喜歡了人會怎樣:唔知
覺得同性戀如何呢:無 problem,但自己唔會
你認為你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:當然掛!
你的另一半硬要幫你出看電影的費用時,你會點:梗係好!
通常幾點睡覺:11:30!
現在心裡最想見的人是誰:我未來Boy Friend!
你的口頭禪:頂!!!!
想幾歲結婚:唔知牙!
今天心情好嗎:好!
The End
刊登時間︰  2008-03-01 04:47 PM      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 29 日  星期五  晴天
 happy b-day to a old friend! 愉快  

很特別的一天...

四年オ一遇的二月ニ十九日~!

還記得小學時的一位鄰班同學是在這天出生的!

所以常被我們取笑她只有兩歲多~

但....她的名字已不記得了

好像是姓劉的吧~

對上一次...已是剛畢業的時候了

不知她現在過得怎麼樣呢?

昨晚看''事必關己''的時候....

才知道法律上會把二月ニ十九日出生的人視作三月一日出生的''

那究竟那天才是她的生日呢?

無論如何....

對不知身在何處的妳說一聲生日快樂!!

The End
刊登時間︰  2008-03-01 04:03 PM      [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 28 日  星期四  陰天
 A BUSY DAY!!! 愉快  

ECON....做個 d D&S 題目同埋教左少少書

GEOG...菁菁個笑話都唔好的,講完後成班靜左一瞬間

CHIN...點解粉粉每日都要叫人架!?

ENG...本來很 HIGH 的~因為 SONG REVIEW!!

         有歌聽.... 3 首都好好聽呀

         最正係 Liza 個首~HSM 的 start of somethung new!!

         聽到我勁開心!!!

        之後教書,真係好悶呢!!

CHIS...基本上都唔知講過 D 咩

放學同 Mary,Winky 去搵 Mizz Ho 問 SBA 分~!

暫時個分係 20/24~! 所以我應該唔會 Re.do ~~

跟住佢又話會係星期一話哂埋我地聽個分~

番到屋企即刻沖涼,之後玩左陣電腦

6.00-7.15pm 就做 PA 同 ECON.....

之後食飯

8.30-10.00 pm 就溫中史,,但過程不斷被人騷擾

10.05-11.15pm 做 Maths!!

救命呀!!都唔知幅圖做緊乜...

做左粒幾鍾先做得幾題 ja....!! GIVE UP!!

11.15-11.30pm 就做中文!!

再做埋 Geog 改正~!

訓覺!!

p.s. 都未試過成晚不停地做功課

The End
刊登時間︰  2008-02-29 05:00 PM      [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 2 月 26 日  星期二  晴天
 SPORTS DAY 2 開心  

7.30AM 就落左街同 Mary,阿 shan,家麗一齊等的士....

點知等左好耐都唔見有格的士停~

所以就行左出去碼頭等

等左一陣...就有車 lu...

聽到個司機 call  d 的士去碼頭''

今次好快就去到啦!!仲平過上次 tim....

上次條友竟然兜去行公路同市中心''

用左我地 $43.1....

但今次就行 610 個條路....

用左$32.9~

去到後就同莊婷同 Eve 坐...

之後落去點名....點完就上番去 lu...

同 Jojo,Kaka,Yan,Eve,莊婷,Wing Wing 坐''

Hea 左成個早上~

Lunch 同 Mary,Jessica同埋佢 d fd 一齊去美心 MX 食飯

食完番去後又係點名啦''

晏晝 d 野都幾好睇....

全部都係接力 ar!!! 勤社的唯一希望就係嘉欣''

啦啦隊冇以前 o甘 好睇....

個個社 d 舞都好簡單同埋千篇一律

想當年...我地又轉風車又舞龍''

拎哂 3 個啦啦隊獎......

之後係個 d 校友接力賽~

個個嘉賓暨校友陳文偉都有跑!!!

師生競技賽超好笑的!!

凌 sir 不停打人屁股;

玩坦克車個陣...個個社整爛哂 d 報紙之後跑哂過黎;

p.s.原來菁菁跑步都 ok 快的!!!

之後就頒獎禮 lu....勤社拎得一個啦啦隊同女乙總冠軍!!!

雖然我都係女乙,,但 d 分 99.9% 唔關我事...

因為我只係得參與分 ja~!

完左之後就同Jessica同埋佢 d fd 飛的番屋企...

今次仲平... $28.1!!!

勁快就番到屋企~!

The End
刊登時間︰  2008-02-27 09:42 AM      [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



cathine1317
暱稱: *●|!tung…*"'
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
偷拍
旅行 day 2 (澳門)
旅行 (中山、珠海)
8/9 小綜接機
8/3 小綜 - 米奇好友運...
文章分類
全部 (305)
2004~2005 F.1 (129)
2005~2006 F.2 (82)
2006~2007 F.3 (8)
2007~2008 F.4 (50)
未分類 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
Twins CCT
小江的鄰居
元暢飛夢裡討論區
百度惡作劇之吻吧
百度暢晨吧
直樹&湘琴*愛的小窩...
就愛隨寫惡作劇:Xuit...