| 2008 年 3 月 1 日 星期六 |
 | |
名子學的分析 |
 一個名子學的分析....
女生的那個卻是 98% 不符合~
反而男生的那個卻是梃符合!
內在想法
女生
*個性倔強,且自我意識非常強烈(我一 d 都唔係倔強)
*自信心強、個性不服輸,是個獨立自主的女孩子(我容易放棄、缺乏自信心)
*以自我為中心,不容易採信別人的想法或建議
*想法前衛有新意,喜歡追隨流行 (我不太喜歡追隨流行)
*疑心病比較重,嫁人後喜歡碎碎唸
男生
*思想一向比較主觀,自我意識很強
*比較相信自己,猜疑心比較重,會提防他人
*想法前衛新穎,會自己發明新的事物
*有些感情用事,不夠冷靜沉著
*疑心病過重的人,會導致人際關係失敗
外在行為
女生
*個性比較急,對於事情的決定非常快速
*決定好的事情不會被別人影響,有自己的原則(我非常容易受人唆擺)
*對自己的內在及外在都很有自信(非常缺乏自信)
*有時喜歡命令他人幫自己做事,讓人覺得比較自我
*個性比較執著,雖然可以溝通,但不容易被說服(非常容易被說服)
男生
*很在乎自己的想法做法,有時無法容納他人的建議
*當自己覺得沒希望的時候,很容易自我放棄,突然會變得很脆弱
*有創意、有才華,很會舉一返三
*個性有時太過衝動,明知不可為的事會硬去做
*爆發力十足,但比較短暫,有三分鐘熱度的感覺
The End
|
刊登時間︰ 2008-03-01 05:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

A TEST FROM 2yrs Ago! |

今天持別重做了兩年前的一份 TEST!
橙字為有改變的
================(今天所寫)===================
現在幾點:4.22pm
你的花名:Cafe~
你在哪裡住:屯門
你的生日:7月5日*
你的身高:168 cm''
最愛吃什麼:果汁糖、士多啤梨蛋糕
有戴隱形眼鏡嗎:無..
你家養過什麼:魚,龜~之前養過狗
星座:巨蟹座
有耳洞嗎:之前有
最想收到什麼禮物:錢,一張去台灣架機票(最好連食宿)
你喜歡你目前的生活嗎:yES
喝過酒嗎:緊係.....冇 la~
覺得自己花心嗎:一時時啦
曾經出過車禍嗎:no~~
不喜歡吃的東西:好多
喜歡喝什麼:Water,Tea,FRESH FRUIT JUICE
最喜歡的顏色:粉紅,紫,白,粉藍
最喜歡的數字:2,4
喜歡看哪一種電影類型:喜劇,歌舞片,愛情悲劇
最懷念的日子:過往的日子
最喜歡禮拜幾:五
喜歡春.夏.秋.冬哪一個季節:夏末初秋
喜歡的花:玫瑰
喜歡的運動:無
喜歡的味:士多啤梨味,茉莉花味
怕什麼東西:鳥類 (凡有羽毛的) <--十分討厭
喜歡的電視台:tvb
最討厭做的事:搭好耐車
討厭別人做什麼:講大話(但接受善意謊言)
以後想做什麼職業:開舖頭
最想知道的是什麼:究竟地球點解有人?(冇人點解又會有人?)
你覺得自己十年後會在哪裡:H.K.
無聊的時候你大多做些什麼:聽歌
你住得距離最遠的一個朋友是誰:many
最好的朋友是誰:Carmen,Mary,Kaka,KaKei,Winky
喜歡什麼類型的異性:專1
拍過多少次拖:zero
有人暗戀你嗎:唔知牙!
喜歡了人會怎樣:唔知
覺得同性戀如何呢:that's simple in nowdays society!
你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:佢願意的話就係
你的另一半硬要幫你出看電影的費用時,你會點:好!
通常幾點睡覺:11:30!
現在心裡最想見的人是誰:無人想見
你的口頭禪:喂牙~!
想幾歲結婚 23-27
今天心情好嗎:fine
==============(以下是兩年前所寫)================
現在幾點:2:08 pm
你的花名:Cafe~
你在哪裡住:屯門
你的生日:7月5日*
你的身高:165 cm''
最愛吃什麼: cheese cake
有戴隱形眼鏡嗎:無..
你家養過什麼:魚,龜~之前養過狗
星座:巨蟹座
有耳洞嗎:之前有
最想收到什麼禮物:我 love 既人既禮物
你喜歡你目前的生活嗎:no~]唔想係 H.K.
喝過酒嗎:緊係.....冇 la~
覺得自己花心嗎:小小
曾經出過車禍嗎:no~~
不喜歡吃的東西:好多
喜歡喝什麼:ApPlE gReEn TeA, lEmOn JuIcE,aPpLe JuIcE,mAnGo JuIcE
最喜歡的顏色:粉紅,紫,白,粉藍
最喜歡的數字:2,17
喜歡看哪一種電影類型:喜劇
最懷念的日子:小學 last day
最喜歡禮拜幾:五
喜歡春.夏.秋.冬哪一個季節:秋末初冬
喜歡的花:香&靚
喜歡的運動:無
喜歡的味:士多啤梨味,ApPlE ,gRaPe
喜歡的形狀:心形
怕什麼東西:爬蟲類
喜歡的電視台:翡翠
最討厭做的事:做功課同溫書
討厭別人做什麼:講大話...
以後想做什麼職業:好多
最想知道的是什麼:每個人心入面既野
你覺得自己十年後會在哪裡:H.K.
無聊的時候你大多做些什麼:聽歌
你住得距離最遠的一個朋友是誰:好多
最好的朋友是誰:Janny ,Winky,Sophia,Liza and Jenny Wu,
,喜歡什麼類型的異性:專1
拍過多少次拖:.....唔知牙!!
有人暗戀你嗎:唔知牙!
喜歡了人會怎樣:唔知
覺得同性戀如何呢:無 problem,但自己唔會
你認為你的另一半幫你付錢是理所當然的嗎:當然掛!
你的另一半硬要幫你出看電影的費用時,你會點:梗係好!
通常幾點睡覺:11:30!
現在心裡最想見的人是誰:我未來Boy Friend!
你的口頭禪:頂!!!!
想幾歲結婚:唔知牙!
今天心情好嗎:好! The End
|
刊登時間︰ 2008-03-01 04:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2008 年 2 月 29 日 星期五 |
 | |
happy b-day to a old friend! |
 很特別的一天...
四年オ一遇的二月ニ十九日~!
還記得小學時的一位鄰班同學是在這天出生的!
所以常被我們取笑她只有兩歲多~
但....她的名字已不記得了
好像是姓劉的吧~
對上一次...已是剛畢業的時候了
不知她現在過得怎麼樣呢?
昨晚看''事必關己''的時候....
才知道法律上會把二月ニ十九日出生的人視作三月一日出生的''
那究竟那天才是她的生日呢?
無論如何....
對不知身在何處的妳說一聲生日快樂!! The End
|
刊登時間︰ 2008-03-01 04:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
| 2008 年 2 月 28 日 星期四 |
 | |
A BUSY DAY!!! |
 ECON....做個 d D&S 題目同埋教左少少書
GEOG...菁菁個笑話都唔好的,講完後成班靜左一瞬間
CHIN...點解粉粉每日都要叫人架!?
ENG...本來很 HIGH 的~因為 SONG REVIEW!!
有歌聽.... 3 首都好好聽呀
最正係 Liza 個首~HSM 的 start of somethung new!!
聽到我勁開心!!!
之後教書,真係好悶呢!!
CHIS...基本上都唔知講過 D 咩
放學同 Mary,Winky 去搵 Mizz Ho 問 SBA 分~!
暫時個分係 20/24~! 所以我應該唔會 Re.do ~~
跟住佢又話會係星期一話哂埋我地聽個分~
番到屋企即刻沖涼,之後玩左陣電腦
6.00-7.15pm 就做 PA 同 ECON.....
之後食飯
8.30-10.00 pm 就溫中史,,但過程不斷被人騷擾
10.05-11.15pm 做 Maths!!
救命呀!!都唔知幅圖做緊乜...
做左粒幾鍾先做得幾題 ja....!! GIVE UP!!
11.15-11.30pm 就做中文!!
再做埋 Geog 改正~!
訓覺!!
p.s. 都未試過成晚不停地做功課 The End
|
刊登時間︰ 2008-02-29 05:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

| 2008 年 2 月 26 日 星期二 |
 | |
SPORTS DAY 2 |
 7.30AM 就落左街同 Mary,阿 shan,家麗一齊等的士....
點知等左好耐都唔見有格的士停~
所以就行左出去碼頭等
等左一陣...就有車 lu...
聽到個司機 call d 的士去碼頭''
今次好快就去到啦!!仲平過上次 tim....
上次條友竟然兜去行公路同市中心''
用左我地 $43.1....
但今次就行 610 個條路....
用左$32.9~
去到後就同莊婷同 Eve 坐...
之後落去點名....點完就上番去 lu...
同 Jojo,Kaka,Yan,Eve,莊婷,Wing Wing 坐''
Hea 左成個早上~
Lunch 同 Mary,Jessica同埋佢 d fd 一齊去美心 MX 食飯
食完番去後又係點名啦''
晏晝 d 野都幾好睇....
全部都係接力 ar!!! 勤社的唯一希望就係嘉欣''
啦啦隊冇以前 o甘 好睇....
個個社 d 舞都好簡單同埋千篇一律
想當年...我地又轉風車又舞龍''
拎哂 3 個啦啦隊獎......
之後係個 d 校友接力賽~
個個嘉賓暨校友陳文偉都有跑!!!
師生競技賽超好笑的!!
凌 sir 不停打人屁股;
玩坦克車個陣...個個社整爛哂 d 報紙之後跑哂過黎;
p.s.原來菁菁跑步都 ok 快的!!!
之後就頒獎禮 lu....勤社拎得一個啦啦隊同女乙總冠軍!!!
雖然我都係女乙,,但 d 分 99.9% 唔關我事...
因為我只係得參與分 ja~!
完左之後就同Jessica同埋佢 d fd 飛的番屋企...
今次仲平... $28.1!!!
勁快就番到屋企~! The End
|
刊登時間︰ 2008-02-27 09:42 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 61 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|