2008年9月28日(沒有"它"的日子第3天)
今日成日都留係屋企,我就快要"宅"出塵黎la
好想行街呀~~~~~~~~~可憐我是個"有街出不得的人"
我要離家出走
不過,唔緊要因為過幾日就係國慶la
我要出街出到飽!!!!!!!!!!!!!!
一諗到過幾日就出"人工",心情就
唔........睇黎我要好好諗吓點用呢筆錢la
突然我思考起"人生"
喜怒哀樂
但總括黎講,我ge人生還是 悲觀 的!!!!!!!!!