`'`紀念碑***

     不想再揀 任緣份拆散

         我要衝破難關
 
 
ccwhugo129

暱稱: 11號仔
性別: 男
國家: 香港
MORE...

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

:: 最新日誌 ::

好耐未黎啦~>v<
離開了....
唔鍾意小圈子生活
好累呀~
返工仔~><


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


:: 我的連結 ::

尚無任何連結



RSS Feed
2005 年 12 月 21 日  星期三 晴天
戲中有氣 愉快

戲中有氣

 填詞:黃偉文
作曲/編曲:Jim Ling
監製:Keith W /Eddie Y

過去我 是你最最寶貴 轉個背毫無留戀的放低
六年長伴你 如何浪費 你搭上新貴

我會笑 受騙仍如常扮笑 再指責與黑臉
你都會說再見
我早放棄了 無奈導火一發再不止
我 勝在最會演戲 這笨透女子 處在劣勢
未流露心情 難委屈到涕淚塗地

來贈你 一聲恭喜 一臉幸福 掩蓋我痛悲 
恭喜他替代同遊蜜月旅程 一世待你好 
快樂至死 然後我淪為憶記

任我 多好心地 這樣受傷總也會歎息 
多麼好戲未藏住那一腔怨氣 沒有怪你察覺不到這種心理
其實早交足戲 多不想你走 扮作不緊也不理 =/\="*

愛錯了 就算滿肚悲憤 撐過了 仍然能瀟灑轉身
未能懷念你 愁城自窘 更有失身份

Repeat

讓我揮灑的獻技 飾演分手角色 永別你

刊登時間︰2005-12-21 11:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 20 日  星期二 晴天
最後兩天~ 開心

呢排要考試同埋練波 所以都無咩時間寫日記呀~
今日考經濟∼卷一睇落好易 實際原來係好難架囉
好多人都俾阿sir暗左呀∼∼好慘呀∼嗚...
MC個份我諗我都應該OK既 唔係特別難 不過我好大意
琴日無咩點溫過書 亦都唔係話好早訓...
今日Econ考到咁...都算好架啦∼∼
期望唔高  合格夠架啦∼嘰嘰∼∼
聽日考中史 信心都幾大∼∼希望可以考好D!

刊登時間︰2005-12-20 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 19 日  星期一 晴天
激失望><" 鬱悶

今日考我最有信心既地理呀 點知一睇份卷。。。

       深到嘔電呀!!!

好辛苦咁做啦  一路做已經一路知自己無左邊d分
唉...等我琴晚仲溫左咁耐書...點知  都係咁!
卷一死左∼∼卷住MC拎返d分啦∼∼點知又....
做完分卷先知自己錯左好多 唉___死啦@@
我好鬼死驚今次地理會唔合格呀∼∼嗚嗚...
考完地理MC就考Oral 講起就真係好好笑∼∼
我地做Group discution既時期 成組人一路傾就一路笑∼∼
我同肥標一組∼∼起碼都話叫有個熟人∼∼無咁驚∼
不過我諗我地個組都唔方高分架啦∼∼
家因我講左咁耐∼∼笑足咁耐∼∼真係好好笑__哈哈哈**

刊登時間︰2005-12-20 11:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 16 日  星期五 晴天
英文(Paper 1&3)

今日考英文comp 都係個句∼easy tske it!
不過listening就大失望啦∼∼嗚嗚∼
可能份野係sylB既關係啦∼∼前面個D我差唔多炒晒∼∼
好彩後面又係寫野...所以拎返D分姐∼∼嘻嘻∼
考完份卷先知個個都覺得前往好難∼ 哈哈哈
咁都好∼∼今次又有咁多人陪我死∼嘰嘰嘰<<<好Dog

刊登時間︰2005-12-20 11:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2005 年 12 月 15 日  星期四 晴天
中文∼∼

今日考中文 琴晚唔多夠時間溫書∼慘慘慘∼
一見到份中文∼就好鬼死驚∼∼因為我中四到而家都仲未pass過∼
閱讀理解個篇文言文好難∼∼問題6揀4又有一題唔係好識..
其他我就覺得ok∼∼事實係點就見仁見智啦∼
作文個份 都唔洗掂講∼我既強項 一d問題都無呀!!

刊登時間︰2005-12-20 11:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]