本身因為c+m...我真系超想喊..... 但諗番起姐姐講過,,,,人一生只有2,3個知己.... 之後覺得自己因為普通朋友而喊....太吾值喇!!!!
祝姐姐會考考到好成績!!!! 祝我....早日放棄你地....吾洗再吾開心............/_\ 理科?文科?邊科好呢!??