今日太陽伯伯出番泥喇=]
2堂ge0g已經想死,,余慧婷無番,,
所以要上多2堂ge0g!你話死吾死-0-
com堂超忙,,,隻手無停過-_-
lunch射左幾球波,,
之後坐埋1邊hea!
math!好似又明明地-v-
放學睇waibb佢地練波!
真系...無眼睇-_-
結果4點幾走人...
番屋企食野,,沖涼,,執野...
之後就落康寧!
唉!本來諗住..你地吾會跟佢地去嫁..
不過都算啦,,我知我吾算系d咩....
多謝牙仁,浩肥,牙傑無去<3
今日好似系鋤dee日-0-
玩到我悶-3-
之後激動!打全場-v-
壞人容嘉華!點解吾出包喎-3-
搞到我無得mark你xd
不過你都系我果隊既主力球員-v-
今日既mvp!系嘉豪!
佢帶領我地連羸2場=]]
熄燈之後等浩肥同牙仁番!
之後佢地同牙傑送我地搭地鐵-v-thz"
;theend;
|