9-1番學! 放學同牙sir傾計-v- 搞到2點sin走,,, 番到屋企出太子食野,, 食完行狗狗街*v* 6點幾過番球場打波! 夜晚打全場! 真系吾系好据囉! 難得班人比埋果半個場我地,,, 唉,,之後就同牙仁過牛頭角! hea到熄燈就byebye! 牙仁同我由牛頭角行到我屋企-v-" 傾左好多野,,, 話你知!吾洗你避我!我吾會再搵你囉.\/. 最僧人覺得我煩!!