今日系度諗...我應吾應該接受佢.... 佢會中意我...可能只系因為c系less... 但又可能吾系.... 我可以受佢...但吾比c佢地知.... 但.......................... 唉~好煩!!!!! 算啦....佢應該吾記得我話佢會考完答佢ge... 算啦!!點解個會考好似就泥完咁ge!?-33333-