誰人能明白我的感受!?
我的感受有誰能明白???
我只想有個親密知己......
真的有這麼難嗎???
ceci1992
暱稱: 牙思
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-05-27
2008-5-24
2008-05-24
2008-05-22
2008-05-21
文章分類
全部 (18)
0ld** (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 10
今日人氣: 4
累積人氣: 614
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天


請讓我好好痛哭!!! 分類: 0ld**

經過琴日之後,,,,,我都估到你地吾會約我!!!
琴日你喊系因為我!因為我同姐姐+霖fd!!!系咪?!!!
m知道之後,,,一定會同你夾埋吾叫我去嫁!!無人叫...我自然都吾會去!!
有你地呢d"朋友"真系"三生有幸"!!
吾約我...都算喇!吾該就吾好比我知你地去左玩啦!
而家明想我吾開心!!好!我話你知!你得左喇!!!
我應該同你道歉!如果我無識到姐姐!咁佢就會一直中意你丫嘛...!!
算!我吾再理喇!我只系想比你知!我而家絕吾會受!ok??因為你.......!!!
而且!我無過去好耐!我地d關係已經差左啦!!
佢吾再幫我啦!!!你吾洗驚佢仲中意我囉...!
因為我估到...佢已經吾中意我!!!ok???
既然系咁喇!你就吾好吾理我一陣...之後就叫我去玩...
之後系度喊....之後又吾理我啦!!!
我好辛苦囉!!!你2個ge野...點解要關我事牙??
你想姐姐一直中意你ge....咁咪以後吾好叫我去玩囉!我吾會介意囉!!!!!!
個個都話"朋友"系要泥出賣ge...咁我都吾會再信有朋友呢樣野....!!






訪客留言 (返回 ceci1992 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]