經過琴日之後,,,,,我都估到你地吾會約我!!!
琴日你喊系因為我!因為我同姐姐+霖fd!!!系咪?!!!
m知道之後,,,一定會同你夾埋吾叫我去嫁!!無人叫...我自然都吾會去!!
有你地呢d"朋友"真系"三生有幸"!!
吾約我...都算喇!吾該就吾好比我知你地去左玩啦!
而家明想我吾開心!!好!我話你知!你得左喇!!!
我應該同你道歉!如果我無識到姐姐!咁佢就會一直中意你丫嘛...!!
算!我吾再理喇!我只系想比你知!我而家絕吾會受!ok??因為你.......!!!
而且!我無過去好耐!我地d關係已經差左啦!!
佢吾再幫我啦!!!你吾洗驚佢仲中意我囉...!
因為我估到...佢已經吾中意我!!!ok???
既然系咁喇!你就吾好吾理我一陣...之後就叫我去玩...
之後系度喊....之後又吾理我啦!!!
我好辛苦囉!!!你2個ge野...點解要關我事牙??
你想姐姐一直中意你ge....咁咪以後吾好叫我去玩囉!我吾會介意囉!!!!!!
個個都話"朋友"系要泥出賣ge...咁我都吾會再信有朋友呢樣野....!!
|