誰人能明白我的感受!?
我的感受有誰能明白???
我只想有個親密知己......
真的有這麼難嗎???
ceci1992
暱稱: 牙思
性別: 女
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-05-27
2008-5-24
2008-05-24
2008-05-22
2008-05-21
文章分類
全部 (18)
0ld** (12)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 10
今日人氣: 11
累積人氣: 598
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 15 日  星期五   晴天


唱k 分類: 0ld**

放左學之後,,,,同wai,板,hui,菁去淘大唱k wif wai的2家姐,家姐,爸b+君!
好好玩...起碼開心過同c佢地去.....
出去伶左成3次野飲....-0-
有次差d伶吾穩..好彩wai的2家姐幫我..-v-"
hui今日做左樹熊+蟹!{當我系樹..仲要差d撞到我跌低..-33-}
唱完之後,,,我地系度諗...去邊hea...!
唉,,,可能waiwai講得岩...我可能真系避緊"佢"
但我又可以點呢?我仲未知我可以點面對"佢"
我而家對"佢"真系無晒faal嫁喇....系吾知點解好想有人錫我...!
可能因為岩岩識"佢"果陣...身邊好多人都幾錫我,,,,
呢件事之後...佢地都幫c..搞到佢地對我愈泥愈差..../__\
好想知我到底可以點做!!小學ge時候......6年夾埋...喊都吾知有無3次....比人打都無喊過...
而家.....1日已經可以多過小學ge6年.....點死!!

不過,,,,今日真系果件事之後,,,最開心ge一日!
hui+wai的2家姐搞左ok多好笑野出泥....
(:






訪客留言 (返回 ceci1992 的日誌)


sun829 於 2008-02-02 07:17 PM 發表:
再唔係通知q00Za既人,,
你係BL0g度打,,
佢地係BL0g度睇!@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



auyeunglaiyi 於 2008-01-25 04:25 PM 發表:
你個post ...點解唔post牙..!!
我想聽落去牙....講比我聽得唔得牙
拾卜你=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KARYKELLY 於 2008-01-21 03:23 PM 發表:
路過`跌左個cm`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hpatricia 於 2008-01-07 01:32 PM 發表:
我決定左唔同佢番~~
因為我唔鐘意佢丫..
多謝你比提議我丫
thx
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]