放左學之後,,,,同wai,板,hui,菁去淘大唱k wif wai的2家姐,家姐,爸b+君!
好好玩...起碼開心過同c佢地去.....
出去伶左成3次野飲....-0-
有次差d伶吾穩..好彩wai的2家姐幫我..-v-"
hui今日做左樹熊+蟹!{當我系樹..仲要差d撞到我跌低..-33-}
唱完之後,,,我地系度諗...去邊hea...!
唉,,,可能waiwai講得岩...我可能真系避緊"佢"
但我又可以點呢?我仲未知我可以點面對"佢"
我而家對"佢"真系無晒faal嫁喇....系吾知點解好想有人錫我...!
可能因為岩岩識"佢"果陣...身邊好多人都幾錫我,,,,
呢件事之後...佢地都幫c..搞到佢地對我愈泥愈差..../__\
好想知我到底可以點做!!小學ge時候......6年夾埋...喊都吾知有無3次....比人打都無喊過...
而家.....1日已經可以多過小學ge6年.....點死!!
不過,,,,今日真系果件事之後,,,最開心ge一日!
hui+wai的2家姐搞左ok多好笑野出泥....
(:
|