我番左學都有一個星期啦!大家係唔係好掛住我呢?!哈哈.......今日我去左聽點做「服務生」,點知......我見到一個人,未就係Cherry囉!我好掛住佢同Step呀,我真係好希望可以同番佢地做番Good Friends呀!唉.....................