就番學啦.....我有個消息,就係...........番左學之後,我可能唔會成日都上來打日誌,因為我想係6年級努力讀書,所以唔會成日上網嫁!不過我一有時間我就會上來打日誌.......^ ^而教書前幾日,我日都會上來嫁。大家都要努力讀書呀,我一有時間我就會上來打日誌啦!!