我去左舅父屋企足足四個半日。
同表妹「BB」感情都好左,表妹真係好可愛好乖乖...
其實我本來都想玩久點,想星期四先走,不過因為一點原因,所以未早點走囉!!
下次去我一定要玩久點先番屋企,哈哈哈..............