今日早上7點幾起左身之後,食左早餐就出發去牙科檢查啦!!
去到之後見到好多我個班既朋友,我未過去同佢地say hihi囉,直至聽到叫我個名。
叫左我入去之後,其實我一直都好驚嫁,我係驚點聲,好驚好驚..............
十至十五分鐘之後,終於完啦!!哈...................