近來既天氣攪到我好煩呀,都唔知做咩?!
未就係因為前幾日都好熱,熱到唔開冷氣都唔得;現在就落大雨落到就變「落湯雞」啦,仲有八號風球,唉..............................
攪到我無精神做野,成日就係到落雨.......................
你地都覺唔覺好煩呀?!