今日星期2,,,,晴天..
To day is day D
第一堂上中文...
一路傾計,,一路聽書..
消化左少少啦.
時間過得非常之快..
小息..
第3堂,,,上視藝
時間都係飛快..
第5堂啦,,,上2堂英文,,
係度排戲..
lunch...
食飽飯..do 地理作業..
第7堂上地理..
呀sir講左陣書就落堂,,
第8堂,,
上科學,,,呀婆佢今日好似好開心...冇咩事發生..
班主任課..
就黎走個陣=.=
唔小心一野就打左落Tiffany隻手到-.-
令到佢麻痺左-.-
次後,,仲留下眼水....呢獲甘啦,,,oh my god...
點點點點點呢........
都係say sorry.
唉..=.=
對唔住呀=.=///
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
.....................................................................
唔好嬲我啦...'
之後都係走先...希望佢d fd可以安慰到佢啦..
之後同嘉明,,兆衡,,走先-.-
行路返屋企..
=.=,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,打完..........end......這是不開心的一天..
|