★□◇㊣理想□★
                                                                                          目標中六□◇(難度★★★★)(p.s 5星最多)
                                                                                                     再見理想...-beyond
ch50402001
暱稱: 小榮榮
性別: 男
國家: 中國內地
地區: 其他地區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


2007-12-07 分類: 未分類

今日星期5..晴天..

話感快就星期5啦,....

有開心..有唔開心..

開心就係未來2日可以訓晏d先起身..

唔開心就係要離開校園2日..

今日day b//

要當值..

嘉明7點打比我..

叫我起身..

不過我都係遲左3個字先起身-.-太凍..又痛..

返到學校7:50分-.-

用左好多時間'

開會先.

開完會..當值..

見到Tiffany佢遲入學校.

比記名了..

....需唔需要下次打比佢..叫佢早d返..嘻...(講下姐.我仲懶過佢-.-)

第一堂..

英文..

yeah..今日肥尖冇返..

代堂老師係miss 張..同馬sir(馬力..唔係死左果個-.-)

上完就上數學..

都係感,,日日都係學全等3角..

中文..今日有帶book..

有得睇.....答左幾題,,,而家有8分..

上完就上地理...訓左..唔知學左d咩

歷史..終於派卷啦,,

可惜可惜....成績唔理想..

得66.5/100..我既目標係70/100....差3.5分,,

呀翹就慘啦..49/100,,,佢差一分就合格..

Tiffany...58/100,,,就連汶棋都高過佢-.-(59/100)

兆衡都有64/100...問過佢..佢有溫書.

唔怪之得..

lunch..去左叮飯..

食完飯好悶...唉..........用黎訓覺..

上中史堂...睇電影,,睇甲午戰爭,,,果陣有而家果d戰艦-.-...

d大炮勁到-.-...又有魚雷..勁先進..

都唔真實既..

................

最後就係經公..

都係派卷...68/100...差唔多..不過都係唔理想..=.=

全部既分數係

中文卷..54/100..目標..65/100

英文卷..27/100..目標..50/100

數學卷..88/100..目標..90/100

科學卷..67.5/120..目標..80/120

歷史卷..66.5/100..目標..75/100

中史卷..73.5/100..目標..80/100

經公卷..68/100..目標..75/100

...放學去左開會..

都冇咩出過聲..5點走人..

攞返d野比兆衡就走得,..,.

佢去左睇人地長跑,,

佢地跑2k咋..

早知我都跑啦..

去玩下都好..

勁容易-.-

.....同汶棋2個行路返屋企/

返到去冇咩做..等電話煮飯............



最新文章
2014-02-11
2014-02-07
快開學了...
3月1日
2008-12-17
最近訪客
最近沒有訪客