今日星期5..晴天..
話感快就星期5啦,....
有開心..有唔開心..
開心就係未來2日可以訓晏d先起身..
唔開心就係要離開校園2日..
今日day b//
要當值..
嘉明7點打比我..
叫我起身..
不過我都係遲左3個字先起身-.-太凍..又痛..
返到學校7:50分-.-
用左好多時間'
開會先.
開完會..當值..
見到Tiffany佢遲入學校.
比記名了..
....需唔需要下次打比佢..叫佢早d返..嘻...(講下姐.我仲懶過佢-.-)
第一堂..
英文..
yeah..今日肥尖冇返..
代堂老師係miss 張..同馬sir(馬力..唔係死左果個-.-)
上完就上數學..
都係感,,日日都係學全等3角..
中文..今日有帶book..
有得睇.....答左幾題,,,而家有8分..
上完就上地理...訓左..唔知學左d咩
歷史..終於派卷啦,,
可惜可惜....成績唔理想..
得66.5/100..我既目標係70/100....差3.5分,,
呀翹就慘啦..49/100,,,佢差一分就合格..
Tiffany...58/100,,,就連汶棋都高過佢-.-(59/100)
兆衡都有64/100...問過佢..佢有溫書.
唔怪之得..
lunch..去左叮飯..
食完飯好悶...唉..........用黎訓覺..
上中史堂...睇電影,,睇甲午戰爭,,,果陣有而家果d戰艦-.-...
d大炮勁到-.-...又有魚雷..勁先進..
都唔真實既..
................
最後就係經公..
都係派卷...68/100...差唔多..不過都係唔理想..=.=
全部既分數係
中文卷..54/100..目標..65/100
英文卷..27/100..目標..50/100
數學卷..88/100..目標..90/100
科學卷..67.5/120..目標..80/120
歷史卷..66.5/100..目標..75/100
中史卷..73.5/100..目標..80/100
經公卷..68/100..目標..75/100
...放學去左開會..
都冇咩出過聲..5點走人..
攞返d野比兆衡就走得,..,.
佢去左睇人地長跑,,
佢地跑2k咋..
早知我都跑啦..
去玩下都好..
勁容易-.-
.....同汶棋2個行路返屋企/
返到去冇咩做..等電話煮飯............
|