|
|
2007 年 12 月 2 日 星期日  |
| 2007-12-02 |
分類: 未分類 |
今日星期日...晴天
話感快既2日假期就過去左啦..
唉...病左真係辛苦..
希望聽日返學唔好傳染比人地啦/
傷風..d鼻水係感流出黎-.-
好辛苦..
10點幾..
姑媽話落去飲茶..
我估佢10成9都係冇帶手提
點知10點7個字...就有個電話打上黎..
話..帶個電話落去..
唉..仲念住訓耐d
算數..
洗個頭先落..
未洗個陣..
d頭髮勁硬..
洗完就爽曬//嘻//
落左去之後..姑媽比25雞我..叫我自己解決..
我就用左9蚊就買到野食..
仲好好味添.
之後返左去..有人困係個(車立)到..
唔理..
返左屋企冇所事事...
悶爆.....
8點啦..
一陣就幫自己整飯盒.嘻嘻
|
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 180 | »
|
|