今日...星期5..晴天..
考完試啦,,
考英文同經公..
2科都算ok啦..
不過我擔心英文..
唉./...
考完試...11點幾..
同兆衡.kai明..橋,,翹,,張槏,,汶棋.
去打波,,,(籃球)
打到12點幾..
兆衡打比Tiffay
問佢係邊...嘻嘻..
佢話係顯徑..同詩敏姐一齊..
之後問佢地食唔食野,.
食就上左黎先
等左半個鐘,.,人地未出現...
之後打多個電話比佢..
話係街市,,
之後我地係大家樂等佢地,,,差唔多食完佢地先出現,,之後係度吹水.
吹左勁耐,,
佢地話想鋤dee.感我就買左副啤牌.
去左顯田公園玩..
差唔多3點8先走..
返左屋企..開火煲湯...
.............
....................考試完結了..真開心^_^
|