今日星期1...都係晴天..
To day is dayC
first...go to..家政室....(唔識感多英文..都係唔打英文)
今日整南瓜包包包包包....
都冇味既-.-
用中國出產既南瓜整..
整左一陣..
都唔似包型既..
好才我有太陽之手..
係感搾..
先似返個包=.=
自製圖型既包..
我覺得姜雯斯果個最令..
條魚,,,見到真係想食左佢-.-
我果個..亂搾..
搾左個怪獸出黎..
嘻嘻..皇上果個哥斯拉..整左出黎既時候.......
竟然把口係沛恩姐整果個人型包個下體到..
唉....非常好色,,'
我果個...走哂樣-.-
之後上英文堂.......
學左個英/////hips(臀部)
我自己加多個ghost落去..
變左hips ghost(臀部靈魂)(姐係屎忽鬼.)
之後上歷史堂..
學第一次世界大戰
ok啦..有基礎..唔係好難..
上經公...
呀sir下個月唔教啦,,,
依依不捨,,
lunch....之後上數學..ok啦,,都係感..\
中文冇聽過書-.-
放學啦,,,
返到屋企都4點半..
等到6點幾煮飯.........
煮完沖涼...
一路作文..一路聽歌..
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,真係爽..
|