今日係星期5....聯歡會
今日同兆衡一齊返學...因為攞唔哂感多技汽水..so..打左比佢..叫佢一齊攞...嘻嘻//係唔係好9呢=v=
今日7點半到就去到學校..5個人係小食部寫聖誕卡/
內容:
To:xxx
祝聖誕快樂
學業進步
From:六兄弟 就係感..
寫左勁多張-____________________-....寫到手勁軟..
9點幾到去hall睇歌唱比賽..睇完仲有才藝表演..勁悶...借去洗手間走人./..
兆衡佢呀哥果班表演...幾好睇..睇完走人.//返左課室...
食野......姜雯斯佢份禮物唔記得帶..是但啦///下年先收..多謝陳美婷...你份禮物好q...多謝...
maymay佢地食唔哂d野....推哂過黎比我地6個食...
又話:呢d野人地整得好辛苦..冇人食..人地會唔開心...我地就係感食..仲話:{話未食過感好食既野}
-__________-佢地睇到係度笑..
放學去左打波......打到3點...佢地4個上左我屋企...(橋.明.汶棋.兆衡)
係到打PS2...玩winning汶棋入左呀橋1粒..我幫呀橋玩//
點知...一粒都入唔到....練好d打獲佢先///sorry呀橋///幫唔到你=__=
之後佢地一個個走//聽日去camp///
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>THE END<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
|