今日星期5...晴天...
To..day..is..day A
我頂.....TEAM A既人唔去當值...就捉左我去-.-
冇野講...
......第一堂..P.E
今日學排球....
話/333\隻手一打落個排球到...勁痛-.-
唉...打打下..係度踢...
係搶波既時候...冇睇到..
一野撞左落個鐵到-.-
嘩...痛到死下死下感-.-
之後慢慢感走左過去呀sir到..
唉.........
換完33....返到課室..
作文..英文//
作到差唔多..上英文堂..
之後上中文....
都係聽文言文..
-.-
之後上maths...
都ok啦..
lunch/..
之後上呀婆堂..
悶到仆x=/=
(p.s..唔打粗口)
跟住就上班主任課..
本來要去戲劇開會..
點知...主席唔得閒...唔使去
返屋企
(多謝你地...感記得我既生日)
.........................................................................THE END......................................................................................
|