今日係星期日......晴天..(因為係晴天...我好開心^_^)
今日係家長日...同我生日..
嘻...
唉..今日個mouse壞左...買返個...用左49蚊
我3點先去....
嘻..姑丈同我去..
唉-__________-
miss chin都係講返上年d野..
不過...佢話我d成績好左....yeah....
又話我品行好左,,,,
.......之後我同姑丈講...唔返去食飯...同fd去BBQ
我就係學校等到5點幾先去
嘻...因為兆衡要等miss話走先走..
去紅梅谷BBQ
....好啦...去BBQ既人有我(主角...嘻..)翹..兆衡..汶棋..嘉明..橋..美美..(我地既女神)--->波神(真名係..譚詩敏)
8個人....佢2個(美美同譚詩敏)行完街街先黎..
男仔們當然係起爐先..
起完就燒啦...當然(廢話)
之後佢地唔識上黎
-___________________________-
我同嘉明一齊落去接佢地...
佢地一上黎...又唔食野...又唔出聲...都唔知做咩??=.=
....我一地路燒..一路吹水...
跟住...佢地終於食野啦..
嘻///////////
好...我地買左4枝香檳
開頭開左1枝..
跟住中段2枝..
走個陣1枝...
係中段個陣...d野食..都冇咩人燒-___-
就問秘密...
嘻嘻..一人問2條..
好玩好玩.......
我最記得既一條...
就係佢地問我-_______-
我而家最鍾意邊個...(美美...黃玉煊...梁寶婷)
我念左一陣..揀左美美..
-___________________________-
嘻嘻..
算唔算係又表白左...
之後梁寶婷話果個肥邦向佢表白..
佢向我求救..-_____-
感點幫佢呢...
..之後都係幫佢唔到//cut左佢線..(希望你唔好嬲啦)
好啦,,,10點
美美同波神要走先..
so我同呀翹送佢地落去大圍搭車...行左半個鐘..
等到佢地上車我地先走..........嘻..
用左大約一舊水.........是但啦.................
之後我地鋤dee....一路飲香檳..一路鋤..
大約11點30分走....
行到落去..我同兆衡搭車走..佢地4個就係隆亨搭車
-______-返到屋企...
一睇...msn勁多人同我講生日快樂..
好多謝你地.......呀哥都有..
真係好多謝你地...T_T...好感動
最後..好多謝美美你份禮物...同埋,,感多位爸打幫我搞左個BBQ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>THE END<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
|