★□◇㊣理想□★
                                                                                          目標中六□◇(難度★★★★)(p.s 5星最多)
                                                                                                     再見理想...-beyond
ch50402001
暱稱: 小榮榮
性別: 男
國家: 中國內地
地區: 其他地區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


2008-01-06 分類: 未分類

呢2日好悶(星期6 and 日)"2日都係12點幾先起,,聽日返學,,又要6點50分起身-,-真係好想訓覺..

星期6...本來話出街...點知d  fd話唔想出..算啦..又冇出到..

大表哥就大獲d....我問佢..係唔係放假...佢訓緊個陣就話..

1點就問我...做咩唔叫佢起身...我就唔知咩事..佢話遲到呀.....我點知佢返幾點...佢又話放假-.-

佢話..都遲到...就5點先返啦...4點同佢一齊食野....

食完,,,唔想食飯....我念住我姑丈鍾意係屋企食..就煮飯,,,,

佢又話我.."下次食左飯..要講..感我就唔使返黎食...你又唔使煮啦.,,,"  "哦!!"

食完飯...睇電視...睇左一陣...用msn傾...一直傾/...傾到夜晚2點半-,-

真係夜....琴夜有一套新片睇...動漫黎既..本來係[死亡筆記(Death Note)]...而家係[鴉(KARAS)]

我覺得....soso...冇Death Note感好睇...無線又係...都睇到最後果幾集/..而cut左佢...

到左星期日...兆衡話出街...點知冇人出....就係屋企.....好悶.

..開msn傾下..又打下機....好彩1點有套[我要做model]..

我最鍾意既對白"我叫Mandom 我叫Condom 我叫Freedom""我地就係dom dom dom "dom"dom"

去到3點半做功課....做完就黎打日記...我都係鍾意返學...

迷之聲:{點解你感鍾意返學..??}

我:{因為..............}

之後.....未發生..............打完

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>THE END<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<



最新文章
2014-02-11
2014-02-07
快開學了...
3月1日
2008-12-17
最近訪客
最近沒有訪客