呢2日好悶(星期6 and 日)"2日都係12點幾先起,,聽日返學,,又要6點50分起身-,-真係好想訓覺..
星期6...本來話出街...點知d fd話唔想出..算啦..又冇出到..
大表哥就大獲d....我問佢..係唔係放假...佢訓緊個陣就話..
1點就問我...做咩唔叫佢起身...我就唔知咩事..佢話遲到呀.....我點知佢返幾點...佢又話放假-.-
佢話..都遲到...就5點先返啦...4點同佢一齊食野....
食完,,,唔想食飯....我念住我姑丈鍾意係屋企食..就煮飯,,,,
佢又話我.."下次食左飯..要講..感我就唔使返黎食...你又唔使煮啦.,,," "哦!!"
食完飯...睇電視...睇左一陣...用msn傾...一直傾/...傾到夜晚2點半-,-
真係夜....琴夜有一套新片睇...動漫黎既..本來係[死亡筆記(Death Note)]...而家係[鴉(KARAS)]
我覺得....soso...冇Death Note感好睇...無線又係...都睇到最後果幾集/..而cut左佢...
到左星期日...兆衡話出街...點知冇人出....就係屋企.....好悶.
..開msn傾下..又打下機....好彩1點有套[我要做model]..
我最鍾意既對白"我叫Mandom 我叫Condom 我叫Freedom""我地就係dom dom dom "dom"dom"
去到3點半做功課....做完就黎打日記...我都係鍾意返學...
迷之聲:{點解你感鍾意返學..??}
我:{因為..............}
之後.....未發生..............打完
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>THE END<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
|