今日係星期3....陰天
To day is day C
今日個天好黑...好似想落雨感..
冇野啦...都係早d起身返學..
今日因為多野攞...so搭車返..
第一堂係上家政..
整呢個叫做金菇牛肉卷..
ok好食啦....(p.s 點解比ok..唔比soso...因為塊牛肉好食囉~~)
之後就上英文-_____-又訓左3-4個字..
T.S.A..攞得果個10分...full marks 係26
好屎波-__-..小息之後上歷史
講解完第一次世界大戰之後...
就放一套片比我地睇..
講法國同德國打既//
好悶=___=
after上經公..今堂係呢位呀sir最後一日係呢度教...唔捨得佢添T3T
估唔到...佢既最後一堂...我都訓左-__-(心感內疚)
lunch之後上數學..
數學小測....唔係話好得..
叫做識既.....
測完就上中文.....'
嘉明同汶棋係度鋤dee
點知呀sir行過去.,,,佢地收埋,,呀sir問..你地做緊咩..
佢地緊係話冇野做啦..
點知,,呀sir一走開..
汶棋就話....玩..玩你x周....(p.s x唔方便講)
呀sir聽到...好彩呀sir人慈..原諒左佢..
算係感啦....
放學啦..........
去左101聽野...大約3個字就走得人..
頂..我一返到屋企我姑媽先打比我..
叫我去攞野..好似係度玩我感-__-
落完去攞左之後..我問佢仲有冇野要攞..
佢話冇啦.....
我一返到屋企..佢又打黎...
話...有d野係人地到...要我去攞..
又話我冇攞..係到發脾氣
之後我火到黎...直接cut佢線..就算數..
唉..就快放假....又唔捨得呢間中學添...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>THE END<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
|