今日星期4....本來放假..但係校慶要彩排...就要返學..返9點//但係我地4個琴日同張玉清老師講...8:30幫佢做野..就7點幾出門口
4個去m記等....吓???唔通睇錯???呀翹都係到....原來叫左緯翹...個人係m記食野,...呀翹冇食...佢係屋企樓下食左..佢係度打PSP
我地就一路吹水一路食野.....(p.s 4個人係:我..嘉明..橋..兆衡...+呀翹就5個人,,,呵..差一個...果個冇雷氣..唔理佢)
我同兆衡一齊返.....就到學校果條路////念緊呀橋等左我地感耐會講咩??之後同兆衡講..{:呀橋會唔會話..3條*街...感遲既...??}
點知...講*街講到大聲左...又唔知行前面果2個係老師[p.s.一個係盧玉禪老師...另一個係係五育之花...Ng玉花]
比佢哦左幾句...五玉花問我聽緊咩..???我咪話聽歌囉...聽電台咩...你真係搞笑{p.s 後面果兩句自己加既}
佢地放左我地2個/....就閃去m記...食完就返學校....又再幫miss張...整氣球...今次要整多d...百幾個.....
點知落到體育室....個乓比人攞左走..馬sir話佢地上禮堂整..叫我地上去...d中1係度整....話真係頂佢...佢地勁慢囉....
冇d效率....整2個就有一個爆...勁廢......整完一個又係度吹下水....左q住哂....嬲既..之後我地同miss馬講{p.s 馬淑貞}
佢地好慢...我地好快整完...之後miss就借比我地用...我地半個都差唔多整完[p.s有80-90個到]..佢地先得一袋
整整下又走左...唔理佢地....整完幫佢地整埋.....整哂返去練英詩....練左2次.....就放食飯...[p.s 有2個人遲到..]
去左打機...打左一個鐘去食飯.食完又返學校..表演...比d小學睇/..我見到有一個係感笑..勁想講:{笑咩呀笑你聽得明咩.笑.你有機會上黎呀//}
放學閃返屋企...又問多條...{右邊個jj冇得住}{估一個粗口}
答案:左[手火9]住哂.....隻手勁痛唔知咩事呢??\..又多一個優點...so happy
就快到2007勁歌金曲頒獎典禮....仲有2日....男新我支持:周柏豪.....女新我支持:唔多知有邊幾個...謝安琪算唔算??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>THE END<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
|