今日默書-....-
得16分...陰公////下次都係比d心機..唉
上設技...d野做唔哂..留堂做...做到3:55分先走..
lunch果陣...兆衡見姜斯唔開心...請佢飲野....同你感耐老友...又唔請我...不過算啦/...我係男..佢係女..係唔同d既/'/''\
之後好似聽講姜斯鍾意兆衡.....唔知堅定流....
放學果陣行返去....
陪到嘉明搭車走左.......我好死d陪陳兆衡上去...
佢係途中過左幾招黎...都唔知可唔可以活學活用呢..
記住黎既要cm呀......