我發覺自己好[炸]
又廢又屎....唉...
怕事令我變得懦弱...
怕事令我變得只會逃避問題...
就連一般容易解決既問題...
都要朋友幫我解決...
這樣的我...如何能夠成為頂天立地既好漢子...
距離太遠了.......