琴日同兆衡.翹.c敏姐.同寶婷姐出左沙田
2點幾出到去...未食野好肚餓...去左大家樂食野,..
今次d野特別好食...因為山長水遠出黎食大家樂...打個比如..:有血有汗既錢..係唔係會用得開心d嫁
食完去左東京新幹線.影相...一人好似同左10蚊.....部機好快...都未念到做咩動作就影左//
之後又行左一陣...感就返屋企..同兆衡搭車走..見到翹一個走好慘-___-唔同路...係感嫁啦-,-希望你下次搬黎顯徑..呵...兆衡話8點
去富豪打機...不過佢果陣未食飯,,,冇去到..正...9:30同小學既fd去左食糖水...食台式泡冰....冬天食係唔同d...好正...用左22蚊..
今日12點先起身..........好眼訓....1點幾.搵人去食野...冇人電..自己食..食cup noodles..
都左3點..陪方包去剪頭髮....5點就到屋企................打完
|